تبیان، دستیار زندگی

ادامه نقش‌آفرینی در «مرگ خاموش»

بازیگر سریال«مرگ خاموش» بازی در نقش‌های منفی را جذاب‌تر دانست زیرا باعث می‌شوند تا کاراکتر ابعاد درونی بیشتری داشته باشد و بیشتر دیده شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال«مرگ خاموش»

سامیه لک بازیگر سینما و تلویزیون که اولین همکاری خود با احمد معظمی را در مجموعه «مرگ خاموش» تجربه می‌کند درباره این تجربه گفت: در این سریال نقش دختری به نام الهه را ایفا می‌کنم که نقشی منفی در داستان دارد.

وی درباره حضورش در این سریال اظهار کرد: از اواسط شهریور جلوی دوربین این مجموعه رفته‌ام اما به دلیل اینکه فیلمنامه همزمان با ضبط کار نوشته می‌شود، نمی‌دانم که تا چه زمانی در این مجموعه بازی دارم و البته همزمان در یک پروژه دیگر نیز مشغول به کار هستم.

بازیگر نقش الهه در این مجموعه با اشاره به اینکه علاقه‌مند به ایفای نقش‌های منفی است، ادامه داد: به نظرم اینکه بتوانیم در نقش‌ها و موقعیت‌های متفاوت ظاهر شویم به بیشتر دیده شدن ما کمک می‌کند. ما در زندگی‌های شخصی‌مان هیچ‌کدام نقش منفی نداریم و همین موجب  می‌شود که جذابیت این کاراکترها بیشتر هم بشود.

این بازیگر با بیان این که پیشنهادهای خوب در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون را رد نمی‌کند عنوان کرد: هر سه برای من جذاب است و دوست دارم تجربه کار در همه آن‌ها را داشته باشم. این روزها علاوه‌بر بازی در «مرگ خاموش» در یک فیلم  سینمایی نیز بازی دارم که اخبار آن به‌زودی منتشر می‌شود.

وی اضافه کرد: در تئاتر نیز تاکنون چندین پیشنهاد بازی داشتم اما هر بار شرایطی زمانی به گونه‌ای بوده است که باید به طور مثال با دو هفته تمرین اجرا می‌رفتیم و برای من که تا به حال تئاتر بازی نکرده‌ام، این مدت زمان کوتاه و سخت است. ممکن است بازیگران دیگر بتوانند زودتر خودشان را برسانند، اما ترجیح می‌دهم اگر تئاتر بازی کنم درست و مطمئن این کار را انجام دهم.

لک که بازیگری را با مجموعه تلویزیونی «مرگ تدریجی یک رویا» آغاز کرد، گفت: در سریال «مرگ خاموش» با بازی در نقش الهه بار دیگر در مقابل ستاره اسکندری که کاراکتر مهندس مینا شفقتی را دارد، بازی می‌کنم و هر دو این نقش‌ها از نقش‌های خاکستری این مجموعه هستند.

مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری ساخته می‌شود و این روزها با بازی سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی و حمید شریف‌زاده در حال تصویربرداری است.


منبع: مهر