تبیان، دستیار زندگی

ورزش ما بعد از انقلاب رشد زیادی داشته است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ورزش ما در تمام بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ورزش بعد از انقلاب رشدهای زیادی داشته‌ است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کارشناس
مراسم رونمایی از کتاب المپیک و پاراالمپیک و دستاوردهای ورزش در انقلاب اسلامی امروز در آکادمی ملی المپیک با حضور مسئولان ورزشی و فدراسیون‌ها در حال برگزاری است.
سیمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با مراسم امروز، اظهار داشت: اگر بخواهیم در رابطه با اتفاقاتی که در عرصه ورزش بعد از  انقلاب اسلامی که روی داده صحبت کنیم، نمی‌توانیم در این چند دقیقه صحبت کنیم. ما در تمام بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ورزش بعد از انقلاب رشدهای زیادی داشته‌ایم.
وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: انقلاب ما مظلوم واقع می‌شود و دشمنان قسم خورده روی بعضی چیزها متمرکز می‌شوند و آن سیاه‌نمایی است. انقلاب ما در این سال‌ها با شرایط پیش از انقلاب و کشورهای پیشرفته قابل قیاس نیست. ما خیلی بیشتر از کشورهای پیشرفته طی این سال‌ها رشد کرده‌ایم.
رئیس فدراسیون تکواندو در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه تکواندو بعد از انقلاب به دستاوردهای بزرگی رسیده است، گفت: اجازه بدهید بنده در مورد رشته خودمان که تکواندو است صحبت کنم.
بنده حق نوکری و خدمت‌گذاری در این رشته را داشته‌ام. تکواندو رشته‌ای است که از سال 1973 میلادی فدراسیون جهانی آن آغاز به کار کرده است. از سال 1349 در ایران تکواندو بین نیروهای مسلح استارت خورده است. این رشته قبل از انقلاب هم فعال بوده و حتی در مسابقات آسیایی هم حضور داشته است اما تمام دوران شکوفایی و اوج موفقیت این رشته پس از انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است. می‌توانیم تکواندو را یکی از فرزندان برومند انقلاب ا سلامی قلمداد کنیم تمام رشد تکواندو به بعد از انقلاب اسلامی مربوط است.
وی در پاسخ به این سوال که وضعیت کیمیا علیزاده عضو تیم ملی تکواندو در حال حاضر به چه صورتی است،‌گفت: خدا را شکر او دوران نقاهت را به خوبی سپری می‌کند. امیدوارم علیزاده سلامت باشد و به عرصه قهرمانی بازگردد. بازگشتن به عرصه قهرمانی هم بستگی به تصمیم علیزاده دارد.
پولادگر در پاسخ به این سوال که شایعه شده پزشکان مدعی شدند علیزاده دیگر نمی‌توان در تکواندو فعالیت کند گفت: خود شما می‌گویید شایعه است. بنده نیز چنین شایعه‌ای را نشنید‌‌ه‌ام.
پولادگر در پاسخ به این سوال که مهدی بی‌باک مشاور فدراسیون تکواندو این روزها انتقادات زیادی از تیم ملی تکواندو می‌کند آیا تصمیم ندارید به او در رابطه با این انتقادات تذکر بدهید، گفت: اجازه بدهید امروز در رابطه با موضوع جلسه صحبت کنیم!
منبع:فارس