تبیان، دستیار زندگی

حضور دراروپا با چهار خواننده

نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از برگزاری چند کنسرت و نشست در تهران و شهرستان ها و حضور در اروپا برای برگزاری کنسرت خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کیوان ساکت نوازنده

کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز جمعه شانزدهم آذرماه توسط موسسه آموزشی «وزیری» با همکاری موسسه فرهنگی هنری «گلبانگ» کنسرتی را همراه با گروه «وزیری» به سرپرستی و آهنگسازی خودم اجرا می کنم. در این کنسرت که در سالن همایش های هتل میزبان بابل برگزار می شود وحید تاج خواننده، مجید محمدی حاجی نوازنده تار،  محمود هراسانی نوازنده سنتور، حسین نوروزی نوازنده نی، عرفان حسینی نوازنده کمانچه، پویا خوشبین نوازنده بربط، برزو بهرامی نوازنده تمبک، بابک بابا ربیع نوازنده دف گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: روز پنجشنبه بیست و دوم آذر ماه نیز کنسرت دیگری را به خوانندگی وحید تاج در بوشهر برگزار می کنم. در این کنسرت که با همراهی گروه موسیقی «چکاوک» برگزار خواهد شد، تعدادی از نوازندگان بومی منطقه بوشهر قطعاتی را در سالن شهید آوینی بوشهر پیش روی مخاطبان قرار می دهند. حین برگزاری این کنسرت ها که جزو برنامه های همیشگی من است مسترکلاسی را نیز در اصفهان برپا می کنم که این کارگاه آموزشی نیز در ادامه فعالیت های پژوهشی من در حوزه موسیقی ایرانی انجام می گیرد. البته برگزاری کنسرت در تبریز، ساری، آباده، آمل، شیراز نیز از جمله برنامه های دیگری است که در دی ماه امسال میزبان علاقه مندان موسیقی است.

ساکت درباره برنامه هایش در تهران توضیح داد: روز بیستم آذر ماه نیز در فرهنگسرای ارسباران تهران همراه با استاد بختیاری از هنرمندان مطرح خوشنویسی کشورمان جلسه پژوهشی را با موضوع خط و موسیقی برگزار می کنم که تصور می کنم برای علاقه مندان این ۲ هنر ارزشمند دربرگیرنده نکات جالب توجهی خواهد بود.

این نوازنده موسیقی ایرانی در پایان به برگزاری چند کنسرت در شهرهای مختلف اروپایی اشاره کرد و گفت: اواخر بهمن ماه تور کنسرت اروپای من آغاز می شود که طی آن با چهار خواننده علاوه بر اجرای قطعاتی درحوزه موسیقی ایرانی، ملودی هایی از موسیقی اقوام ایران را برای مخاطبان اجرا می کنیم. البته اسفند ماه امسال نیز ضمن اجرای برنامه در هنگ کنگ، ماکائو و گوانجو، در کشور سوئد نیز مجموعه کنسرت هایی را برگزار خواهم کرد.


منبع: مهر