تبیان، دستیار زندگی

مظاهری: بدبختی جامعه بوکس افراد بی رزومه هستند

پرافتخارترین بوکسور سنگین‌ وزن کشورمان گفت: بدبختی جامعه بوکس افرادی هستند که هیچ کارنامه‌ و هیچ رزومه‌ای در دوران قهرمانی و مربیگری ندارند و مدام برای همه چیز اظهارنظر می‌کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 بوکس
مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور از روز شنبه هفته آینده به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.
علی مظاهری در پاسخ به این سوال که مسابقات بوکس بزرگسالان قهرمانی کشور از روز شنبه آغاز خواهد شد آیا شما به عنوان عضو کمیته فنی به این رقابت‌ها دعوت شده‌اید یا خیر،‌گفت: تا به این لحظه هیچ ابلاغی به دست من نرسیده و هیچ کسی من را به این رقابت‌ها دعوت نکرده است. تنها از خبرهایی که در رسانه‌ها منتشر شده مطلع شدم که عضو کمیته فنی هستم، اما به صورت رسمی کسی چیزی نگفته است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون به شما برای حضور در این رقابت‌ها ابلاغیه‌ای ارسال نکرده است،‌گفت: فدراسیون هنوز خبری در این رابطه به بنده نداده و هیچکسی به عنوان مسئول ما را به این مسابقات دعوت نکرده است شاید اکبر احدی سرمربی تیم ملی ابلاغیه‌ای ارسال شده است اما بنده هنوز به این مسابقات دعوت نشده‌ام و نمی‌دانم عضو کمیته فنی هستم یا خیر.
مربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که شنیده شده ما دلخوری از فدراسیون دارید و به همین دلیل به کرمانشاه رفته‌اید آیا این موضع صحت دارد یا خیر، عنوان کرد:‌ من قهر نکرده‌ام یک مقدار خسته‌ام و مشکلی با کسی ندارم به کرمانشاه آمده‌ام کنار خانواده‌ام باشم و همین جا نیز تمریناتم را می‌کنم. بنده جزء کادر فنی هستم اما هنوز 100 درصد تصمیم نگرفته‌ام که در کنار تیم ملی باشم یا نباشم.من در کنار بوکس ایران هستم اگر کمکی باشد قطعاً‌ برای بوکس کشورم قدم برمی‌دارم به هر حال من جزء خانواده بوکس هستم.
دارنده نشان برنز بازی های آسیایی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: من دوست دارم افراد صالح کنار بوکس ایران باشند، افرادی که عملکرد خوبی از خود در این رشته دارند و با رزومه هستند، نه اینکه افرادی کنار بوکس باشند که فقط حرف می‌زنند، منظور من فدراسیون نیست. منظور من افرادی است که بدون رزومه هستند و فقط می‌آیند و در مورد بوکس حرف می‌زنند. بدبختی جامعه ما این است افرادی که ررزومه دارند سر به زیر هستند، اما بعضی‌ها که هیچ کارنامه‌ای ندارند و هیچ رزومه‌ای در دوران قهرمانی و مربیگری ندارند، مدام برای همه چیز اظهارنظر می‌کنند.
مظاهری در پاسخ به این سوال که چرا بزرگان بوکس ایران برای کمک به این رشته پا پیش نمی‌گذارند، عنوان کرد: سوال خوبی پرسیدید مهمترین موضوع این است که افراد بدون رزومه و کارنامه می‌آیند در مورد بوکس اظهارنظر می‌کنند و بزرگان بوکس کشورمان هم وقتی چنین آدم‌هایی را  در اطراف بوکس می‌بینند خود را کنار می‌کشند.به هر حال پیشکسوتان و قهرمانان بزرگ کشورمان دوست ندارند با آنهایی که هیچ رزومه ای ندارند همدم شوند. مشکل اصلی ما  این است که ما قهرمانان بزرگی داریم که فدراسیون به آنها بها نمی‌دهد.
مربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه کاری باید انجام بدهد و پیشنهاد شما چیست، عنوان کرد: برای جذب مخاطبان باید ما از قهرمانان بزرگی مثل صمدی، کاظمی، ورزیده، روزبهانی، دلاوری، ستارپور، سلوکی، قاسمی‌پور و ... از بزرگان بوکس دعوت کند تا در این مسابقات حضور داشته باشند ما قهرمانان بزرگی در المپیک و بازی‌های آسیایی داشته‌ایم که نمی‌توان نام تک تک آنها را بیاورم. باید برای تبلیغ هر چه بیشتر بوکس عکس این قهرمانان بزرگ را در شهر و سالن مسابقات بزنیم، همه باید بدانند که قهرمانان بزرگ و واقعی بوکس چه کسانی هستند. فدراسیون باید به این قهرمانان بها بدهد تا همه قهرمانان واقعی این رشته را بشناسند. باید حرمت این نفرات نگه داشته شود.
منبع:فارس