تبیان، دستیار زندگی

۶۶ اثر در اجلاس نماز تقدیر می‌شوند

قائم‌‌مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: حجت‌الاسلام حسن روحانی برای اولین بار در عمر دولت‌های یازدهم و دوازدهم در اجلاس سراسری نماز حضور می‌یابد و سخنرانی می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
محمود مظفر قائم‌‌مقام ستاد اقامه نماز کشور

محمود مظفر قائم‌‌مقام ستاد اقامه نماز کشور در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ اثر به بیست‌و هفتمین اجلاس سراسری نماز ارسال شده است، بیان داشت: از میان آثار که در ۴ بخش اصلی با موضوعات ایده و تجربیات موفق، علمی و پژوهشی، آثار ادبی و هنری و محصولات نرم‌افزاری و سخت افزاری کمک آموزشی به دبیرخانه اجلاس واصل شده است، با ارزیابی هیأت داوری، تعداد  ۱۰۰۰ اثر به بخش نهایی داوری راه یافتند.

وی افزود: در نهایت با ارزیابی داوران ۶۶ اثر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند که به هریک از این برگزیدگان به ترتیب رتبه کمک هزینه سفر به عتبات، کمک سفر هزینه سفر به مشهد مقدس همراه با یک جلد تفسیر قرآن کریم اهدا خواهد شد.

مظفر با بیان اینکه پیام رهبر انقلاب در ابتدای بیست‌و هفتمین اجلاس سراسری نماز قرائت خواهد شد، تصریح کرد: این اجلاس با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» روز چهارشنبه ۱۴ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به میزبانی استان سمنان، در شهر سمنان برگزار می‌شود که حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان برای اولین بار در عمر دولت یازدهم و دوازدهم در این اجلاس حضور می‌یابد و سخنرانی می‌کند.

وی ادامه داد: در این اجلاس وزرا، استانداران، امامان جمعه، طلاب، دانشجویان و کارشناسان امر اقامه نماز همراه با برگزیدگان ادوار گذشته که فعالیت‌های مستمر در موضوع نماز داشتند را حضور دارند. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این اجلاس به طرح جدیدترین شیوه‌های دعوت به نماز می‌پردازد.

مظفر در پایان خاطرنشان کرد: هدف این اجلاس تربیت نیروهای اقامه‌کننده نماز در سطح مدیران اجرایی است، وگرنه نمازخوان به تعداد زیاد در جامعه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.