تبیان، دستیار زندگی

صحبت‌های طلبه آرژانتینی درباره ترویج اسلام بین جوانان

مجری برنامه تلویزیونی «نقطه رهایی» با اشاره به فعالیت‌های اخیر خود در ایران، درباره ترویج اسلام و توصیه به جوانان گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
طلبه آرژانتینی

سهیل اسعد طلبه آرژانتینی و مجری شبکه‌های هیسپان تی وی و الکوثر در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تبلیغ و ترویج اسلام در جوامع مختلف بشری و فعالیت‌های اخیر خود در رسانه ملی اظهار کرد: با توجه به فعالیتی که در حوزه تبلیغ اسلام دارم، شش ماه در ایران و شش ماه دیگر در کشورهایی اروپایی برای تبلیغ دین اسلام هستم. البته کار اصلی من تاسیس مراکز فرهنگی در کشور و مناطقی است که مسلمانان در آنجا حضور ندارند. همچنین برای تبیلغ دین بیشتر مواقع در دانشگاه‌ها، سمینارها و ... حاضر می‌شوم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه در شبکه‌های مختلف «هیسپان تی وی»، «الکوثر» و رسانه ملی درباره اجرای خود در شبکه پنج سیما، گفت: مدتی که در ایران هستم، اجرای برنامه تلویزیونی «نقطه رهایی» را برعهده داشتم و به تبلیغ و پاسخ به شبهات اسلامی  می‌پرداختم.

این طلبه آرژانتینی با بیان اینکه همه خلأهای وجود انسان، در اسلام پاسخ داده شده، بیان کرد: اغلب آن خلأهایی که انسان در وجود و باطنش احساس می‌کند، همه در اسلام پاسخ داده شده و می توان با درک کامل اسلام، نیازهای انسانی را برطرف کرد.

اسعد ادامه داد: در ترویج دین اسلام اینگونه نیست که ما تبلیغ کنیم و دیگران بشنوند، بلکه اراده و تمایل انسان دوطرفه است. هم باید مُبلغ باشد و بیان کند و هم مخاطب زمینه پذیرش را داشته باشد. مُبلغ به تنهایی نمی‌تواند تمام کار را انجام دهد. تعبیر قرآن برای پذیرش اسلام «ناس» است. یعنی خود مردم باید قیام کنند و به دنبال حق و حقانیت روند.

مجری برنامه تلویزیونی «نقطه رهایی» یادآور شد: اسلام درواقع یک دین فطری است و انسان می تواند با آرمانهای اسلامی آشنایی پیدا کند و به سمت آنها رود.


منبع: باشگاه خبرنگاران

 
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.