تبیان، دستیار زندگی

نشست روابط‌عمومی‌های وزارت ارشاد برگزار می‌شود

نشست تخصصی سالانه مدیران روابط‌عمومی معاونت‌ها، سازمان‌ها و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ١١ تا ١٢ آذرماه در شهر ساری برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
نشست روابط‌عمومی‌های وزارت ارشاد برگزار می‌شود

در اولین روز این نشست (یک‌شنبه ١١آذرماه) در نوبت صبح به‌ترتیب سعید کوشش نماینده روابط‌عمومی استان‌ها، مسعود نجفی نماینده روابط‌عمومی معاونت‌ها و سازمان‌ها، مجید حسین‌زادگان سرپرست استانداری مازندران، همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

سپس سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار به صورت ویدئو کنفرانس؛ زنده به سخنرانی می‌پردازد.

آخرین برنامه روز اول نشست در نوبت صبح «کارگاه آموزشی مدیریت محتوا در پورتال سازمانی» با حضور امیر شفیعی خواهد بود.

این نشست در نوبت بعدازظهر روز اول با کارگاه آموزشی تحت عنوان «روابط‌عمومی الکترونیک و نقش روابط‌عمومی در فضای‌مجازی» با حضور دکتر حمید ضیایی‌پرور آغاز و با کارگاه آموزشی با عنوان «نقش روابط‌عمومی در فناوری‌های نوین» به پایان می‌‌رسد.

روز دوم این نشست (دوشنبه ١٢آذرماه) با کارگاه آموزشی تحت عنوان «نقدنویسی و جوابیه‌نویسی در مطبوعات» با حضور دکتر یونس شکرخواه آغاز و سپس با نشست مناطق هفت‌گانه استانی و معاونت‌ها ادامه پیدا می‌کند.  

همچنین این نشست دو روزه با گزارش دبیران مناطق و جلسه پرسش و پاسخ و جمع‌بندی نشست دو روزه، توسط همایون امیرزاده رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خواندن بیانیه به کار خود پایان می‌دهد.

منبع :خبرگزاری ایلنا