تبیان، دستیار زندگی

افزایش بی سروصدای هزینه سفر به عتبات در آذرماه

هزینه‌های سفر زمینی و هوایی به عتبات در آذرماه، با باز شدن سایت سازمان حج و زیارت برای نام‌نویسی از متقاضیان این سفر معنوی مشخص شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
عتبات

نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات تا پایان آذرماه با برطرف شدن مشکل صدور ویزای زائران در روزهای گذشته، از دقایقی قبل آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای تشرف به این سفر معنوی به یکی از ۲ هزار و ۵۰۰ دفاتر مجاز حج و زیارت مراجعه کنند.

با توجه به اینکه هزینه سفر به عتبات در آبان‌ماه در نرخ‌های متنوع ارائه شده بود و زائران می‌توانستند بر اساس توان خود به این سفر معنوی مشرف شوند، در این دوره از اعزام‌ها هزینه کاروان‌های عتبات در قیمت‌های متنوع باز نشده است.

به طوری که هزینه سفر به عتبات در این دوره از اعزام‌ها که تا پایان آذرماه صورت می‌گیرد، به صورت زمینی از ۲ میلیون تا ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان و به صورت هوایی ۳ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان است.

این امر در حالی است که هزینه سفر به عتبات در آبان‌ماه به صورت زمینی یک میلیون و ۷۰۰ تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و به صورت هوایی از ۳ میلیون و ۲۰۰ تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغیر بود که با باز شدن مجدد سایت سازمان حج و زیارت برای نام‌نویسی از متقاضیان، هزینه‌های سفر به عتبات بدون سر و صدا باز هم افزایش یافته که در این بین حداقل هزینه سفر زمینی حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

سایت سازمان حج و زیارت از ۲۴ آبان‌ماه برای نام‌نویسی از زائران به دلیل مشکلات ارزی بسته شده بود که از امروز این سایت برای نام‌نویسی از متقاضیان آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.