تبیان، دستیار زندگی

۳ قلوهایی که پدر را دیگر نخواهند دید

همسر شهید برهان معین‌پور با اشاره به اینکه شهید اطلاعی از اینکه قرار است پدر شود نداشته است، گفت: تنها حسرت زندگیم این است که برهان بدون اینکه بداند صاحب فرزند شده‌ایم رخت از دنیا بست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهید برهان معین‌پور

سمیره قادری در گفت‌وگو با کمیته روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی یادواره شهدای حادثه تروریستی مریوان "شهدای کرامت"، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای "روستای دری"، اظهار داشت: «برهان معین‌پور» یکی از یازده شهیدی است که سی‌ام تیرماه سال‌جاری در حادثه تروریستی «روستای دری» مریوان جان خود را از دست داد.

همسر شهید برهان معین‌پور گفت: بعد از اینکه همسرم به شهادت رسید با خانواده پدریم زندگی می‌کنم و در حال حاضر تمام هزینه‌هایم برعهده پدرم است و تا به امروز تنها منبعی که حامی مالی من بوده، سپاه پاسداران است.

قادری بارزترین ویژگی‌های اخلاقی شهید معین‌پور را متانت در رفتار و سکنات، تعهد در اقامه نماز و روزه، رسیدگی به یتیمان، صبر و لبخند بر لب دانست، ادامه داد: خانواده‌ام پس از شهادت همسرم، حتی برای لحظه‌ای مرا تنها نگذاشتند، به همین خاطر توقع و خواسته‌ای از کسی ندارم.

همسر شهید برهان معین‌پور با اشاره به اینکه از طریق یکی از اقوام در جریان حمله به پایگاه دری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تا لحظه آخر نمی‌توانستم باور کنم که برهان هم شهید شده باشد، اما متأسفانه زمانی که به بیمارستان مراجعه کردیم متوجه شدم که برهان نیز در جمع یازده شهید حمله تروریستی است.

وی با ابراز تأسف از اینکه قرار بود در مراسمی با حضور خانواده‌ها، شهید را از اینکه قرار است پدر شود مطلع سازیم، گفت: تنها حسرت زندگیم این است که برهان بدون اینکه بداند فرزنددار شده‌ایم، رخت از دنیا بست و باید سه فرزند را بدون ناز پدر بزرگ کنم.

مراسم یادواره شهدای حادثه تروریستی مریوان "شهدای کرامت" چهارشنبه 7 آذرماه سال جاری ساعت 9:30 صبح در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان لشگری و کشوری، خانواده‌های معزز شهدا و مردم ولایتمدار مریوان برگزار می‌شود.


منبع:تسنیم