تبیان، دستیار زندگی

پیامبر(ص) تجلی رحمت خداوند که باخرافات وتعصبات کوکورانه مردم مقابله کرد

مبلغ لبنانی گفت: پیامبر(ص) تجلی رحمت خداوند است که با جاهلیت، خرافات وتعصبات کوکورانه مردم مقابله کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حضرت محمد

سهیل اسعد روز یکشنبه چهارم آذر ماه در همایش یاران صلوات که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: پیامبر(ص) تجلی رحمت خداوند است که با جاهلیت، خرافات   وتعصبات کوکورانه مردم مقابله کرد.

مبلغ لبنانی مسلمان شده با اشاره به اینکه رحمت پیامبر اسلام(ص) برای بشریت بی شمار است، که ما در اینجا فقط به چند بعد ان اشاره می کنیم، عنوان کرد: دین پیامبر اسلام(ص) از عقلانیت و تفکر سرچشمه می گیرد.

اسعد با بیان اینکه رحمت دیگر پیامبر(ص) برای مردم قانونگذاری بر مبنای شرع و انسانیت است، اظهار کرد: رحمت دیگر حضرت برای انسان ها اخلاق حسنه بود که با ان فسق، فجور و انحطاط را برانداختند.
این مبلغ لبنانی افزود: پیامبر(ص) در مقابل زنده به گور کردن دختران حقوق زنان را احیا کردند امروز هیچ دینی به اندازه اسلام به حقوق زنان احترام نمی گذارد.

وی بیان کرد: پیامبر(ص) در عرصه سیاست نیز رحمت بودند و حضرت در هرج و‌مرج‌ مکه که به هیچ نظامی مقید نبود حکومت اسلامی را با ان نظم خاص ترسیم کردند.
اسعد با بیان اینکه پیامبر(ص) در بعد اجتماعی نیز رحمت بر جهانیان بودند، ابراز کرد: خمس، زکات، صدقه و انفاق از نعمات الهی است که بسیاری از معضلات و بحران های جهان اسلام را حل کرده است.

این مبلغ لبنانی با بیان اینکه گنجینه های عمیق دعا رحمت عرفانی پیامبر(ص) است، گفت:  قران رحمت وحیانی و ائمه معصومین(ع) رحمت ولایی و رهبری پیامبر(ص) برای جامعه اسلامی بود.
منبع: خبرگزاری شبستان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.