تبیان، دستیار زندگی

با این ترفندها لباس ها همیشه نو می مانند

ترفندهای نگهداری و روش های تمیز نگه داشتن لباس و کفش مثل روز اول یکی از مهارت هایی است که تنها با استفاده از تجربیات دیگران و شاید با کمی خلاقیت به دست می آید اما ما در این مطلب سعی کرده ایم مثل همیشه کار شما را راحت کنیم و نکات ریز خانه داری را در این مطلب با شما به اشتراک بگذاریم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
لباس، کفش، لباس نو،نکات خانه داری

فیکس کردن دکمه های لباس

هیچ چیز بدتر از کم شدن دکمه ی پیراهن شما نیست. برای جلوگیری از این موضوع می توانید به سادگی با زدن برق ناخن روی دکمه های لباس تان، به سادگی آن ها را در جای خود محکم کنید.

تمیز کردن کفش های جیر

کفش های جیر یکی از جذاب ترین کفش هایی است که بی شک هر خانم و آقایی یک جفت از آن را برای مهمانی های رسمی خود کنار می گذارد، اما هیچ کس کفش جیر خاکی را نمی پسندد، یکی از نکات ریز خانه داری همین تمیز کردن کفش های جیر است، پس همین حالا با کمک یک سوهان ناخن کفش های جیر خود را برق بیاندازید و برای مهمانی های خود کنار بگذارید.

روان کردن زیپ لباس

همه ی ما دست کم یک بار با مشکل گیر کردن زیپ لباس مواجه شده ایم، در چنین مواردی کافی است با استفاده از یک صابون و کیشدن آن روی درز های زیپ به سادگی آن را به حالت اول بازگردانید و این نکات خانه داری جالب را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

تمیز کردن چرم طبیعی

شاید برای شما جالب باشد که بدانید می توانید کفش و کیف یا البسه ی چرمی خود را با کمک سرکه پولیش کنید، بخصوص پس از یک روز بارانی که قطره های آب باران و یا گل و لای موجود در خیابان روی البسه شما باقی مانده است، این ترفند می تواند تا حد زیادی برای شما نجات دهنده باشد.

برق انداختن چرم مصنوعی

برای پولیش و برق انداختن کفش های چرم مصنوعی می توانید به سادگی از وازلین کمک بگیرید و آن ها را مثل روز اول نو کنید، فقط توجه داشته باشید که حتما از وازلین به میزان خیلی کم استفاده کنید چرا که ممکن است تاثیر معکوس داشته باشد.

نگهداری کفش های ساق بلند

برای آنکه کفش های ساق بلند ظاهر خودشان را حفظ کنند، بهتر است بعد از هر بار استفاده داخل آنها را با فوم نرم یا لوله پولیکا و وسایل اینچنینی همانند تصویر پر کنید تا مثل روز اول بدرخشند.

نگهدار لباس روی چوب لباسی

حتما برای شما هم پیش آمده است که لباس هایتان روی چوب لباسی نایستد و مدام از روی چوب لباسی بافتد برای جلوگیری از این مشکل می توانید به سادگی همانند تصویر طرفین چوب لباسی حفره ایجاد کنید که لباس ها به خوبی روی آن قرار بگیرند.

به ما بگویید…

نکات ریز خانه داری که شما برای نگهداری البسه استفاده می کنید، چیست؟ آن را با ما و سایر مخاطبان آخرین خبر از طریق دیدگاه های پایین همین مطلب در میان بگذارید.
منبع : آی هوم

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.