تبیان، دستیار زندگی

تازه‌های نشر؛

کتاب «به انسان می گفتند اندوه» منتشر شد

کتاب جدید حمیدرضا شکارسری با عنوان «به انسان می‌گفتند اندوه» در انتشارات آثار برتر منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
کتاب «به انسان می گفتند اندوه» منتشر شد

حمیدرضا شکارسری شاعر،  در خصوص اثر جدیدش گفت: کتابم با عنوان «به انسان می گفتند اندوه» در انتشارات آثار برتر منتشر شد. این کتاب حاوی 50 تا 60 شعر است. در تمام این شعرها یا عناصر طبیعت را شاعر می دانم یا اینکه شعر هستند. برای مثال در این کتابم  آسمان شب شاعر  و ستاره ها شعری که آسمان شب می سراید یا چشمه شاعر و رودخانه شعری است که چشمه آن را سروده است.

وی افزود: تمام عناصر طبیعت در مجموعه شعرم با عنوان «به انسان می گفتند اندوه» شاعر هستند. این کار تلاشی است برای اینکه آن یک دستی که در کتاب های اخیرم وجود داشت یا تلاش می کردم به آن برسم، در این کتابم هم وجود داشته باشد و به آن برسم. کتاب دیگرم مجموعه رباعی هایم با عنوان «تمرین سکوت می کنم بعد از تو» است. این کتاب در سوره مهر در دست انتشار است و هم اکنون مراحل فنی انتشار را می گذراند.

این شاعر با اشاره به اینکه مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتشار کتابم با عنوان « تمرین سکوت می کنم بعد از تو » صادر شده است، بیان کرد: امیدوارم با توجه به وضعیتی که قیمت کاغذ در صنعت نشر پیدا کرده است، مجموعه رباعی هایم با عنوان «سکوت می کنم بعد از تو» تا نمایشگاه بین المللی کتاب تهران منتشر و در این نمایشگاه عرضه شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان