تبیان، دستیار زندگی

انتشار تصاویر منتسب به نمایشگر Infinity-O سامسونگ

به‌تازگی تصویری در فضای مجازی پخش شده است که گمان می‌رود به نمایشگر Infinity-O سامسونگ (که احتمالا در گلکسی اس ۱۰ از آن استفاده خواهد شد) مربوط باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گوشی
سامسونگ پس از مدت‌ها، سرانجام در جریان برگزاری کنفرانس SDC 2018 اعلام کرد که می‌خواهد سنت‌شکنی کند و به تولید گوشی با نمایشگر دارای بریدگی روی بیاورد. کره‌ای‌ها آن زمان از چهار نمایشگر جدید رونمایی کردند: Infinity Flex به‌عنوان نمایشگری منعطف برای گوشی تاشدنی، Infinity-U به‌عنوان نمایشگر دارای بریدگی U شکل، Infinity-V به‌عنوان نمایشگر دارای بریدگی V شکل و Infinity-O به‌عنوان نمایشگری که در گوشه‌ی بالایی‌اش به یک حفره‌ی کوچک برای دوربین سلفی، مجهز شده است.
یکی از شایعه‌های مهم اخیر، به استفاده‌ی Samsung از نمایشگر اینفینیتی-اُ در پرچمدار سال بعدی خود یعنی گلکسی اس ۱۰ مربوط می‌شود. این نمایشگر جدید، یک حفره‌ی دایره‌ای‌شکل در گوشه‌ی بالایی سمت چپش دارد که قرار است میزبان دوربین سلفی باشد.
تاکنون شاهد پتنت‌های مختلفی بوده‌ایم که همگی به اینفینیتی-اُ نسبت داده شده‌اند، اما به‌تازگی وب‌سایت اسلش‌لیکس دو تصویر را منتشر کرده و مدعی شده است که در آن‌ها، نمایشگر جدید سامسونگ به نمایش گذاشته می‌شود.
همان‌طور که ذکر کردیم، دوربین سلفی در گوشه‌ی بالایی سمت چپ نمایشگر جای می‌گیرد. با این‌حال، با مشاهده‌ی این تصاویر نمی‌توان به میزان حاشیه‌ی موجود در اطراف این حفره پی برد؛ احتمال اینکه پیکسل‌های نمایشگر بتوانند تا لبه‌ی این حفره پیش بروند، چندان بالا نیست.
در کنار این موارد، هنوز جایگاه اسپیکر دستگاه و حسگرهای جلویی آن، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برخی از این حسگرها (نظیر حسگر اثر انگشت) ممکن است به زیر نمایشگر منتقل شوند. در ضمن اخیرا در شایعه‌ای خوانده بودیم که احتمال دارد نمایشگر گلکسی S10 دارای فناوری ویژه‌ای نظیر القای استخوانی برای انتقال صدا باشد.
همان‌طور که می‌توانید ببینید، بخش‌هایی از این تصاویر شدیدا تار شده‌اند تا دیگر اجزای نمایشگر قابل‌مشاهده نباشد. بی‌شک طی ماه‌های آتی، شاهد انتشار اخبار جدیدی در مورد نمایشگرهای سامسونگ خواهیم بود.
منبع:زومیت