تبیان، دستیار زندگی

تکمیل اطلاعات بیش از ۹۰ هزار متقاضی حج تمتع

معاون حج و‌ عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به تکمیل اطلاعات بیش از ۹۰ هزار نفر از متقاضی حج تمتع، گفت: هزینه‌های حج ۹۸ هنوز مشخص نشده است و زائران برای اطلاع از قیمت نهایی منتظر اطلاعیه سازمان حج و زیارت باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حج

اکبر رضایی معاون حج و‌ عمره سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اطلاعیه این سازمان برای تکمیل اطلاعات افرادی متقاضی سفر حج تمتع، اظهار داشت: ما به طور کلی برای تمامی افرادی که برای حج تمتع در بانک ملی ثبت‌نام کردند و متقاضی سفر حج بودند، فراخوان زدیم تا اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

وی با بیان اینکه ما اطلاعات قبلی متقاضیان حج تمتع را داریم، افزود: هدف از این اقدام تکمیل اطلاعات به منظور برنامه‌ریزی بعدی برای مناسک حج تمتع است.

رضایی از نام‌نویسی بیش از ۹۰ هزار ودیعه‌گذار حج تمتع خبر داد و گفت: این تعداد به منزله افراد متقاضی حج تمتع سال ۹۸ نیست، بلکه تمامی افرادی که در نوبت تشرف هستند، باید اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

معاون حج و‌ عمره سازمان حج و زیارت درباره اعلام هزینه‌های سفر حج تمتع در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای درباره قیمت حج ۹۸ از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نشده است، چرا که قبل از اعلام هزینه‌ها باید مذاکرات با عربستان صورت گیرد و پس از آن مقدمات اجرایی همچون اجاره مسکن، حمل و نقل و بلیت ایرلاین‌ها صورت گیرد تا بتوانیم به جمع‌بندی برسیم.

وی با بیان اینکه بعد از مذاکرات با عربستان و اقدامات اجرایی هزینه حج اعلام خواهد شد، گفت: تمامی هزینه‌هایی که تاکنون برای حج ۹۸ اعلام شده شایعه است چرا که هنوز هزینه‌ها نهایی نشده است. بنابراین از متقاضیان می‌خواهیم تا برای اطلاع از هزینه‌های حج ۹۸ تنها به فراخوان‌های سازمان حج و زیارت توجه داشته باشند.

به گزارش فارس، امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ نفر با قیمت ۱۱ تا ۱۸ میلیون تومان به حج تمتع مشرف شدند و مناسک حج تمتع سال جاری نیز به خوبی و در سلامت برگزار شد. علاوه بر این، همچنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند.

ودیعه‌گذاران حج تمتع نسبت به اصلاح و تأیید اطلاعات شخصی خود می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.


منبع: خبرگزاری فارس
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.