تبیان، دستیار زندگی

عبور از پیچ تاریخی کنونی به برکت قرآن

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) در جمع فعالان قرآنی بسیج ضمن بیان خاطره ای از معجزه قرآن در جبهه‌ها گفت: همه موفقیت امروز ما به برکت قرآن است و قطعاً از این پیچ تاریخی هم عبور می‌کنیم و دشمن به زانو در‌می‌آید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 سردار یزدی


محفل قرآن و بسیج همزمان با هفته بسیج و سالروز تأسیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ باحضور سردار محمد یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) برگزار شد.

در این برنامه سردار یزدی طی سخنانی برکت فعالیت‌های قرآنی را برای همه جامعه دانست و گفت: امروز اگر ما توفیقی داریم و اگر دشمن در مقابل ما به زانو در می‌آیدبه خاطر توجه به قرآن در جامعه است و ما مدیون آیه‌آیه‌هایی هستیم که توسط عاشقان این کتاب آسمانی قرائت می شود.

وی ادامه داد: شک نکنید امروز ما به برکت قرآن و اهل بیت(ع) از این پیچ تند تاریخی عبور می کنیم و دشمنانی که برای ما دندان تیز کرده‌اند راه به جایی نخواهند برد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) با بیان خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس گفت: سال ۱۳۶۲ در ارتفاعات کانی‌مانگا در محاصره دشمن بودیم و تعدادی از بچه‌ها مجروح شده بودند و باید آنها را به هر طریق به عقب باز می‌گرداندیم. منطقه کوهستانی و به صورت شیار شیار بود و باید از همین طریق مجروحان را به عقب می‌آوردیم. به راه افتادیم و در میانه راهعده‌ای عراقی درست در مسیر ما قرار داشتند و مشغول سیگار کشیدن بودند.

وی ادامه داد: ما چاره‌ای نداشتیم و باید به هرطریق بود از میان آنها عبور می‌کردیم. آیه شریفه وجعلنا من بین ایدیهم سدا را خواندیم و تفنگ‌ها را مسلح کردیم که در صورت شلیک عراقی‌ها ما هم به آنها شلیک کنیم و در واقع خود را برای درگیری با آنها آماده کردیم زیرا باید به هر طریق بود عبور می‌کردیم. آیه را خواندیم راه‌افتادیم و عجیب است از میان آنها عبور کردیم، ما دیدند اما هیچ عکس‌العملی نشان ندادند و ما عبور کردیم.

منبع: خبرگزاری فارس