تبیان، دستیار زندگی

برگزاری اختتامیه سومین سوگواره بین المللی عبرات

مراسم اختتامیه سومین سوگواره بین المللی عبرات با حضور شخصیت های کشوری و مسئولان ستاد مرکزی اربعین در سالن همایش های وزارت کشور برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
عبرات

حامد نگارش دبیر سومین سوگواره بین المللی عبرات، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی الاربعین گفت: طی جلسه ای که با حضور مسئول کمیته فرهنگی و آموزشی و مسئولان ستاد مرکزی اربعین برگزار شد، مراسم اختتامیه سومین سوگواره بین المللی عبرات 14 آذر از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در سالن همایش های وزارت کشور برگزار می شود.

نگارش گفت: سخنرانی شخصیت های کشوری و مسئولان ستاد مرکزی اربعین، اجرای برنامه های شعرخوانی، اجرای موسیقی، پخش کلیپ و اهدای جوایز و لوح تقدیر به نفرات برتر از جمله برنامه های پیش بینی شده در این مراسم می باشد، همچنین در خلال این مراسم نمایشگاه عکس از آثار برگزیده سوگواره، برای بازدید مدعوین بر پا می شود.

دبیر سوگواره عبرات ضمن اعلام ارسال بیش از ۷ هزار اثر به دبیرخانه سوگواره خاطر نشان کرد: از این تعداد ۵ هزار اثر مربوط به بخش داخلی و ۲ هزار اثر مربوط به آثار ارسالی در بخش خارجی است که آثار خارجی توسط جامعةالمصطفی(ص) العالمیة مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

وی گفت: آثار ارسالی در سه مرحله داوری شده است و از میان آثار ارسالی در بخش داخلی 36 اثر به ‌عنوان برگزیده و ۲۰ اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند که در مراسمی با حضور مسئولان و مدیران کشور از منتخبان آثار تجلیل خواهد شد. همچنین آثاری که به مرحله نهایی رسیده آند در قالب 5 کتاب چاپ و در اختتامیه به حضار داده می شود.


منبع: خبرگزاری شبستان


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.