تبیان، دستیار زندگی

تقدیر معاون صدا از گزارشگران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی و المپیک جوانان

شاه‌آبادی معاون صدا ازگزارشگران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا و المپیک جوانان بوینس آیرس و عملکرد خوب سید غلامرضا میر حسینی مدیر رادیو ورزش تقدیر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
تقدیر معاون صدا از گزارشگران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی و المپیک جوانان

 حمید شاه‌آبادی معاون صدا با بیان اینکه در حوزه ورزش باید کار تیمی انجام شود ضمن تشکر از زحمات انجام شده برای پوشش مناسب و مطلوب مسابقات، خطاب به گزارشگران اعزامی و مدیران گروه‌های شبکه رادیویی ورزش اظهار کرد: شما با هماهنگی و اتخاذ برنامه‌ریزی نه تنها توانستید کاری انجام دهید که منشاء اثر باشد، بلکه پرچم کشورمان را به اهتزاز در آوردید وبی حاشیه و مفید خوش درخشیدید.

وی تصریح کرد:قبل از اینکه مسابقات از تاب و تب بیفتد بهتر است که طی جلساتی عملکرد همکاران نقد و بررسی شود و در اعزام‌های آینده با توجه به نکات ضعف و قوت، برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد.

معاون صدا با تاکید به تدوین گزارش‌هایی بر اساس آمار مقایسه‌ای گفت:این آمار از این حیث می‌تواند مثمر ثمر باشد که ما در کجا ایستاده‌ایم و عملکردمان را نسبت به هر دوره بسنجیم و در آمار‌های مقایسه‌ای انعکاس اقدام و اعزام‌ها مهم است.

وی ادامه داد: گزارشگر باید در لحظه پیروزی یا باخت تیم، از شادی ها، افتخار آفرینی‌ها و غرور ملی بگوید که ذکر این نکات در ذهن مردم می‌نشیند.

پوشش مسابقات پاراآسیایی جاکارتا با ۷۵ ساعت گزارش

سید غلامرضا میر حسینی مدیر رادیو ورزش طی سخنانی با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات و حجم بالای کار که متفاوت‌تر از بازی‌های آسیایی بود، همچنین آشنایی با اصطلاحات ورزشی این مسابقات گفت: مسئولیت بیشتری نسبت به مسابقات قبل بر دوش همکاران بود تا جایی که با پخش ۷۵ ساعت برنامه در شبکه توانستیم توان رادیو ورزش را درانعکاس و برنامه ریزی این مسابقات نشان دهیم.

میر حسینی با بیان اینکه محمد درخشنده و سید حسین شریفی توسط رادیو همچنین معصومه میر کیانی توسط کمیته پاراالمپیک به مسابقات پاراآسیایی و شهرام بابا نوروزی به مسابقات المپیک جوانان بوینس آیرس اعزام شد، عملکرد تیم اعزامی را مطلوب و شایسته تقدیر دانست که بازخوردش در رسانه هم دیده شد در ادامه گفت:با تمامی محدودیت‌ها این مسابقات پوشش خوبی به همراه داشت.

در ادامه گزارشگران اعزامی به مسابقات طی سخنانی به برنامه‌ریزی مناسب مدیران گرو‌هها برای انعکاس بهترمسابقات، اختلاف ساعت زمانی کشور برگزار کننده مسابقات با جمهوری اسلامی ایران، ارتباط تلفنی سایر شبکه‌های رادیویی همچون ایران، تهران و گفتگو برای گزارش مسابقات ورزشی، همکاری صمیمانه عوامل پخش با گزارشگران، حجم بالای کار و انعکاس ۱۹ رشته ورزشی که در ۱۳ رشته ایران نماینده داشت همچنین تلاش برای تولید گزارش مطلوب، اشاره کردند.

در این نشست صمیمی شاه‌آبادی از سید غلامرضا میر حسینی مدیر شبکه، سید حسین شریفی گزارشگر و گوینده اعزامی، محمد درخشنده گزارشگر و گوینده اعزامی، شهرام بابا نوروزی و معصومه کیانی گزارشگر تقدیر کرد.

در آیین تقدیر از گزارشگران اعزامی به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا و المپیک جوانان بوینس آیرس حامد فاتحی مدیر روابط عمومی معاونت صدا، احمد طبخی مدیر گروه مسابقات، مهدی شکری مدیر گروه علوم ورزشی،سید محمد رضا صالحی مدیر گروه ورزش و تفریحات، اسدالله جهانشیری مدیر و پخش و نظارت، اشرف السادات کاشی مدیر اطلاعات و محمد بغدادی مدیر طرح وتامین تولید حضور داشتند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان