تبیان، دستیار زندگی

ایران در تحقق وحدت برترین کشور است

​مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه ایران در تحقق وحدت برترین کشور است، گفت: تلاش افراد و عالمان امت برای ایجاد وحدت در جامعه اسلامی مصداق عبادت است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت الاسلام محمدحسن زمانی

حجت الاسلام محمدحسن زمانی، امروز 28 آبان در «همایش بشیر رحمت و هم اندیشی علمای شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی» اظهار کرد: جوامع بشری برای سعادتمند شدن احتیاج به چهار عنصر اساسی دارند. عنصر اول سعادت بشری داشتن یک جهان بینی عالمانه و هدفمند با حکومت خداوند متعال است، دارا بودن فضائل اخلاقی و داشتن همت در زندگی از دیگر عناصر سعادت‌مندی بشر در جامعه است.

وی یادآور شد:باید جامعه قرآنی شود و خداوند متعال در قرآن کریم وحدت امت را با صراحت متذکر شده و بر اساس آیات قرآن تلاش افراد و عالمان امت برای ایجاد وحدت در جامعه اسلامی مصداق عبادت است. اگر جامعه از راز خلقت خبر نداشته باشد رها و گمراه است و برخی از جوامع ازجمله جوامع غربی در دنیا فاقد جهان بینی هدفمند هستند و جز ثروت و لذت نتیجه ای در زندگی ندارند.

زمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش تحقق وحدت برترین کشور است، افزود: گرانی و تورم موجب ناراحتی عده‌ای از مردم شده، لذا علما باید خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب را به صورت مستند دسته بندی و برای مردم تبیین کنند.

منبع: ایسنا
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.