تبیان، دستیار زندگی

ثبت درخواست اعتراض عدم مشمولان سبد حمایتی در سایت بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خانواده هایی که مشمول بسته حمایتی دولت نشده اند می توانند در سایت سازمان بهزیستی اعتراض کنند و به آنها رسیدگی می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 انوشیروان محسنی بندپی
انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه برگزاری نخستین کنفرانس ملی کودک دارای معلولیت در جمع خبرنگاران در باره توزیع بسته های حمایتی گفت: براساس دستورالعمل و مصوبه دولت، بسته های حمایتی برای تمام افراد تحت پوشش، کارمندان دولت، بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص پیدا می کند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه چنانچه خانواده نیازمندی مشمول این بسته ها نشده است می تونند اعتراض خود را در سایت بهزیستی اعلام کند، خاطرنشان کرد: در اسرع وقت به اعتراض آنها رسیدگی می شود.

وی افزود: این سامانه به روز شده و خانواده ها می توانند مشخصات و اعتراض خود را در مورد عدم توزیع بسته حمایتی دولت اعلام کنند.

بندپی اظهار داشت: در مورد توزیع بسته های حمایتی، وزارت رفاه و بهزیستی اطلاع رسانی به روزی انجام داده است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه با اعلام توزیع بسته های حمایتی  حدود یک میلیون نفر به سازمان اعتراض کردند، گفت: به تمامی این موارد رسیدگی می شود.

وی همچنین در مورد بودجه این طرح، تصریح کرد: مشکلی در خصوص اجرای کامل طرح نداریم و به زودی بسته ها در اختیار تمامی افراد قرار می گیرد.
منبع: مهر