تبیان، دستیار زندگی

نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه افتتاح شد

نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه با شعار توانمندی ایرانی رسانه جهانی کار خود را آغاز کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
نمایشگاه تخصصی صنعت رسانه افتتاح شد

مراسم افتتاح نمایشگاه تخصصی صنعت و رسانه با حضور رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری و جمعی از مسئولان امروز در مرکز همایش‌ها برگزار شد.

 علیدادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت و رسانه گفت:اجلاس پانزدهم نقطه عطفی در حوزه صنعت و رسانه و حرکت به سمت جهانی شدن است.

وی ادامه داد: این اجلاس با شعار توانمندی ایرانی رسانه جهانی کار خود را شروع کرده است.

علیدادی با بیان اینکه نشست‌های علمی و تخصصی یکی از محور‌های اجلاس است و از اساتید برجسته این حوزه دعوت کرده ایم، گفت:در این رویداد ۳۲ نشست علمی و تخصصی و ۷۴ سخنران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه محور‌های کلی در این اجلاس نشست‌ها است، گفت: ارائه مقالات علمی و فنی، طرح و ایده‌های نوآورانه و موضوع نمایشگاه صنعت رسانه را در اجلاس پانزدهم خواهیم داشت.

علیدادی بیان کرد:در رابطه با محصولات و ایده‌های خلاقانه بیش از ۱۶۰ محصول ارائه شده و حدود ۴۷ محصول به عنوان محصول برگزیده و ۱۱ محصول به عنوان محصول ممتاز برای اولین بار در کشور انتخاب شده است.

وی بیان کرد: حدود ۱۱۶ مقاله ارزیابی شده و ۳۰ مقاله برتر به صورت چکیده در اختیار علاقمندان گذاشته می‌شود.

علیدادی با بیان اینکه نشست‌های علمی و تخصصی یکی از محور‌های اجلاس است و از اساتید برجسته این حوزه دعوت کرده ایم، گفت: کمسیون‌های ارزیابی فنی در اصل مدیریت زیرساخت‌های سازمان صدا و سیمادر گستره ملی و بین المللی هستند و ما برگزیده‌هایی که در فناوری رسانه و در انعکاس و تلاش برای حفظ زیرساخت‌ها و توسعه‌ها کار می‌کنند در نشست پایانی معرفی می‌کنیم.

وی درباره افتتاح رسمی نمایشگاه تصریح کرد: آیین افتتاحیه پانزدهمین اجلاس فناوری رسانه امروز ساعت ۱۴ با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهور برگزار می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان