تبیان، دستیار زندگی

موسسه آموزشی و فرهنگی واله

انتشارات واله ناشر کتاب های آموزشی از پیش دبستان تا پایه ی چهارم دبیرستان می باشد. این موسسه دارای آزمون های دلفین و آدم برفی و آزمون های سراسری واله می باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
موسسه آموزشی و فرهنگی واله
نقش کتاب « آزمون تیزهوشان واله » در نوروز 1394
گذر سال تحصیلی آن هم در سالی که پایان آن منتهی به آزمون‌ های ورودی مدارس مختلف از جمله تیزهوشان باشد، انرژی زیادی را در طول سال تحصیلی می­طلبد، اما موفقیت از آن کسانی است که این انرژی را موثر و در مسیر صحیح آن صرف نمایند.
موسسه آموزشی و فرهنگی واله
قطعاً موفقیت در آزمون‌ های ورودی مستلزم داشتن اطلاعات علمی کافی از مباحث درسی است. اما نکته‌ی مهم‌تر و شاید اثرگذار در این آزمون هنر ارائه اطلاعات و ورود آن‌ ها به پاسخ‌ برگ می‌باشد. پاسخ‌ برگی که مشخص‌ کننده‌ فرد موفق و با مهارت در این مسابقه می‌ باشد. حتماً شنیده‌ اید دانش‌ آموزان بسیاری بوده‌اند که در عین شایستگی و کفایت علمی، اما از نتیجه­‌گیری در روز آزمون ناکام مانده‌اند. اگر از مسائل پیش‌ بینی نشده‌ روز آزمون بگذریم، نکته‌ اساسی که به آن اشاره می‌کنیم تمرین و ممارست دانش‌آموزان جهت شرکت در مسابقه علمی است. آزمون جامع علمی آن هم از نوع تستی، بیش‌ تر شبیه به یک مسابقه مهارتی است و بایستی شرکت‌کنندگان مهارت کافی و لازم را جهت شرکت در آزمون کسب نموده باشند. ارتقای مهارت‌ های آزمونی هم صرفاً با تکرار و تمرین میسر خواهد بود. انتشارات واله به جهت ارتقای سطح مهارت‌ آزمونی داوطلبان عزیز، اقدام به چاپ کتاب جامع تیزهوشان نموده است که شامل سوالات آزمون تیزهوشان 31 استان کشور در سال 92 به‌همراه سوالات آزمون ورودی سال تحصیلی 94-93 می‌ باشد. اما استفاده از این کتاب صرفاً به عنوان یک کتاب نمونه سوال، شاید اثربخش باشد، اما ویژگی منحصر به‌ ­فرد این کتاب، تجمیع آزمون‌ های مختلف از دروس مختلف می‌باشد که بایستی استفاده لازم از این مقوله از کتاب به نحو احسن انجام گیرد.

مطالب مرتبط:
انتشارات مدرسه
انتشارات الگو
انتشارات سرمشق

منبع: انتشارات واله