تبیان، دستیار زندگی

انتشارات مبتکران

شرکت آموزشی فرهنگی مبتکران با هدف بالا بردن سطح علمی و آگاهی جوانان و نوجوانان در سال 1365 تاسیس گردید و جهت نیل به این هدف با راه اندازی مدارس و آموزشگاه های علمی و آزاد و نشر کتاب های علمی و آموزشی اهداف عالی آموزش و پرورش را دنبال می کنند تا از این طریق سهمی در اعتلای فرهنگ ملی و دینی خود داشته باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انتشارات مبتکران
کتاب های آموزشی مبتکران در مقطع های ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و کنکور با همکاری مولفان کتاب های درسی و دبیران با تجربه کشور تدوین گردیده است. توجه به کیفیت محتوای کتاب ها و رعایت اصول آموزشی از سیاست های کلی مبتکران در تدوین و تالیف این کتاب هاست. مبتکران برای دانش آموزان کلاس های پنجم ابتدایی و دوره راهنمایی، به ویژه پایه سوم راهنمایی و علاقه مندان به شرکت در امتحانات ورودی مدارس ممتاز و تیزهوشان (استعداد های درخشان) نیز مجموعه با ارزشی از کتاب های ریاضی، علوم و ادبیات فارسی را تدوین نموده است.
انتشارات مبتکران به مدد به کارگیری شعار خود (کیفیت رمز ماندگاری است) در سال های 1387 و 1388 و 1375 از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان ناشر نمونه کشور انتخاب شده است. این نشر در جشنواره کتاب های کمک آموزشی رشد (وزارت آموزش و پرورش)  نیز در سال های 1386 و 1390 به عنوان ناشر برگزیده شناخته شد.

انتشارات مبتکران
مطالب مرتبط:
آشنایی با کتاب های انتشارات علامه حلی
انتشارات الگو
انتشارات فاطمی

منبع: انتشارات مبتکران