تبیان، دستیار زندگی

انتشارات بین المللی آبرنگ

انتشارات بین المللی آبرنگ با مدیریت امیرهوشنگ اقبال پور از سال 1376 با نگاهی راهبردی و رویکردی کاربردی با محوریت هوش و خلاقیت و کشف پرورش استعدادهای کودکان به صورت جریانی مستمر و تخصصی به موضوع نشر کتاب می پردازد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انتشارات بین المللی آبرنگ
بی تردید با توجه به استقبال چشم گیر سال های اخیر مخاطبین یکی از بهترین مجموعه هایی است که به صورت علمی در این حوزه فعالیت می کند.
دفتر مطالعات و تحلیل راه بردی آبرنگ از باب نگرشی که برای بخش رصد خود، تعریف کرده است بررسی و تحلیل چالش های موجود در آموزش کشور است. آبرنگ پس از آماده سازی مدل کتاب توسط مولف و انجام طرح آزمایشی آن در یک جامعه آماری کوچک و در صورت کسب بازخورد مطلوب در بررسی های کارشناسانه در باب فرآیند رشد تحصیلی اقدام به چاپ اثر می نماید. 
انتشارات بین المللی آبرنگ
معمولاً با این روش مشکلات کمتری را پس از چاپ کتاب به عنوان ناشر تجربه می کنیم امیدواریم با یک برنامه ریزی دقیق و تعیین اهداف مرحله ای در آینده ای نزدیک بتوانیم یک مجموعه قوی و مناسب را در مقاطع مختلف تولید نماییم.
سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت محترم آموزش و پرورش در سال های اخیر پس از بررسی کتاب های آبرنگ آن ها را در کتاب نامه ی رشد به عنوان کتاب مناسب منتشر نموده است که مدیران و اولیای محترم دانش آموزان با اطمینان خاطر از کتاب های آبرنگ استفاده نمایند.

مطالب مرتبط:
انتشارات مدرسه
انتشارات تخته سیاه
انتشارات سرمشق

منبع: انتشارات بین المللی آبرنگ