تبیان، دستیار زندگی

برپایی جشن پیروزی غلبه جریان وحدت گرا و متحد با حضور ۳۵۰ شخصیت خارجی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی هفته آینده در تهران با حضور ۳۵۰ شخصیت و اندیشمند جهان اسلام با هدف برپایی جشن پیروزی غلبه جریان وحدت گرا و متحد جهان اسلام علیه استکبار جهانی برپا می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آیت‌الله اراکی

آیت‌الله «محسن اراکی» در نشست خبری سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که صبح امروز (شنبه ۲۶ آبان) با حضور اصحاب رسانه در موزه شهدا برگزار شد گفت: جشن پیروزی غلبه جریان وحدت گرا و متحد جهان اسلام بر استکبار جهانی را در سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی با شعار قدس محور وحدت امت و با حضور اندیشمندان و شخصیت های جهان اسلام امسال همزمان با هفته وحدت در تهران برپا می کنیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه مراسم افتتاحیه سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی شنبه سوم آذر ماه ساعت 9 صبح با سخنرانی دکتر روحانی، رییس جمهور کشورمان در سالن اجلاس سراسری کشورهای اسلامی برگزار می شود گفت: سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از سوم تا پنجم آذر ماه میزبان 350 اندیشمند خارجی و بیش از 400 اندیشمند داخلی است.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه در سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی بیش از 10 کمیسیون به بررسی موضوعات مختلف وحدت گرا در طی سه روز می پردازند که سه کمیسیون مربوط به فلسطین است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: محل برگزاری کمیسیون های تخصصی کنفرانس وحدت امسال هتل آزادی و سالن همایش های صدا و سیما محل برگزاری مراسم اختتامیه در روز دوشنبه پنجم آذر ماه با حضور دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی است. در دومین روز کنفرانس میهمانان به دیدار مقام معظم رهبری می روند و در روز سوم همایش با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های امام خمینی(ره)تجدید بیعت می کنند.

وی برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت رسول(ص) در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، شب شعر نبوی، نمایشگاه های گوناگون در حاشیه نشست را برخی از برنامه های جنبی سی و دومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی دانست.

منبع: خبرگزاری شبستان
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.