تبیان، دستیار زندگی

آغاز پخش زنده رادیو کتاب از خانه کتاب

مدیر گروه کتاب شبکه فرهنگ گفت: رادیو کتاب در ایام هفته کتاب در خانه کتاب مستقر است و روزانه یک ساعت برنامه زنده با موضوع این رویداد فرهنگی پخش می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
آغاز پخش زنده رادیو کتاب از خانه کتاب

 نیلوفر زندیان درباره برنامه‌های رادیو فرهنگ در هفته کتاب گفت: از تاریخ ۲۴ آبان تا یک آذر روزانه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برنامه زنده از موج FM ردیف ۱۰۶ مگا هرتز پخش می‌شود.

زندیان با اشاره به برنامه‌های رادیو فرهنگ در هفته کتاب گفت: گفتگو با متولیان برگزاری هفته کتاب، نویسندگان، ناشران و افراد تاثیرگذار در حوزه کتاب و کتابخوانی از جمله برنامه‌های این شبکه رادیویی است.

وی ادامه داد: بخش ویژه‌ای به استان‌ها اختصاص داده شده است که به پخش گزارشی از ناشران و نویسندگان فعال شهرستان‌ها می پردازند.

مدیر گروه کتاب شبکه فرهنگ با اشاره به بخش گزارش‌های مردمی بیان کرد: گزارش‌های مردمی در قسمت‌های مختلفی از شهر تهران مانند میدان انقلاب، خیابان کریمخان زند و ... تهیه خواهد شد.

وی بیان کرد:بخش‌هایی برای پخش توصیه‌های هنرمندان و نویسندگان و افراد شاخص در حوزه کتاب و کتابخوانی اختصاص داده شده است.

زندیان درباره شعار امسال هفته کتاب اظهار کرد: شعار «حال خوش خواندن» یکی از بهترین شعار‌هایی است که طی سال‌های گذشته برای هفته کتاب انتخاب شده است. با توجه به نشاطی که جامعه نیاز دارد این شعار می‌تواند نشاط را در خود داشته باشد و البته انتخاب این شعار حرکت هوشمندانه‌ای بوده است.

گفتنی است؛ بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۴ آبان تا ۱ آذرماه با مشارکت بیش از ۶۰ نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان