تبیان، دستیار زندگی

حضور سازمان آتش‌نشانی در بخش ترویجی جشنواره‌ی اسباب‌بازی

سازمان آتش‌نشانی با برنامه‌های متنوع آموزشی سرگرمی در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری، مخاطبان خود را با فعالیت‌های آتش‌نشانان و موارد ایمنی آشنا می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سازمان آتش نشانی ایمن سرگرمی کانون پرورشی کودکان نوجوان تبیان کودک و نوجوان خبر
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سازمان آتش‌نشانی با برنامه‌هایی در قالب بازی و سرگرمی برای کودکان و بزرگ‌سالان، به معرفی فعالیت‌های خود در روزهای 26 تا 30 آبان خواهد پرداخت.

سازمان آتش‌نشانی ضمن استقرار چهار مربی و دو آتش‌نشان در روزهای جشنواره، مخاطبان را با بازی‌های منچ ایمنی و تئاتر 5 انگشتی آشنا می‌کند. قرار است در فضای اختصاصی‌ای که در اختیار مروجان بازی قرار می‌گیرد، این سازمان به اجرای تئاتری عروسکی با موضوع آتش‌نشانی و ایمنی نیز بپردازد.

بر این اساس و با توجه به آغاز فصل سرما علاوه بر ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با موارد ایمنی، بزرگ‌سالان نیز می‌توانند در غرفه‌ی این سازمان با بازی‌های مختص سن خود همراه شوند.

در عین حال، علاوه بر حضور مربیان آموزشی، حضور آتش‌نشانان با لباس مخصوص نیز می‌تواند در کنار بُعد آموزشی بر جذابیت‌های این غرفه برای کودکان و نوجوانان بیفزاید.

این سازمان با تهیه‌ی بروشورهای آموزشی در روزهای جشنواره ملی اسباب‌بازی پاسخ‌گوی سوال‌های مخاطبان و بازدیدکنندگان نیز خواهد بود.

گفتنی که در بخش ترویجی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی نهادها، سازمان‌ها و تولیدکنندگان دولتی و غیردولتی مشارکت خواهند داشت.

مطالب مرتبط:
تمرین زندگی درنمایشگاه اسباب بازی
طراحی اسباب‌بازی نیازمند دانش و هم‌فکری گروه‌های تخصصی است
اسباب بازی را یک کلای فرهنگی بدانیم

کانال کودک و نوجوان تبیان
تنظیم: شهرزاد فراهانی- منبع: kanoonnews.ir
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.