تبیان، دستیار زندگی

بچه‌ها را به تماشای فیلم در سینما عادت ندادیم!

«متاسفانه ما بچه های خود را عادت ندادیم که به تماشای فیلم در سینما بنشینند و پدر و مادرها نیز عادت نکردند که کودکان و نوجوانان خود را به سینما بیاورند.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی تهیه کننده و کارگردان فیلم «پیشونی سفید ۲» با تشکر از حمایت مخاطبان از فیلم‌های کودک گفت: من و همه بازیگران و عوامل فیلم این فیلم را باهمه کاستی ها و اشکالاتی که دارد فقط به خاطر عشق و علاقه ای که به بچه ها داریم ساختیم البته تلاش کردیم که به علائق بزرگترها نیز توجه کنیم برای اینکه بزرگترها دست کودکان خود را بگیرند و به سینما بیایند.

وی ادامه داد: متاسفانه ما بچه های خود را عادت ندادیم که به تماشای فیلم در سینما بنشینند و پدر و مادرها نیز عادت نکردند که کودکان و نوجوانان خود را به سینما بیاورند البته در این میئله مقصر اصلی مسئولان هستندکه از ساخت فیلم‌های کودکان و نوجوانان به اندازه کافی حمایت نمی کنند و شاید دلیل اصلی آن این است که خودشان بچه ندارند و یا بچه‌هایشان بزرگ شده اند.

هاشمی افزود: قسمت سوم فیلم «پیشونی سفید» آماده شده و در مرحله تصحیح رنگ و ساخت موسیقی است و فیلم دیگری هم ساختم به نام «تورنادو» که برای کودکان است و من قول دادم تا ابد و تا وقتی زنده هستم برای بچه ها فیلم بسازم .

امیر غفارمنش و هومن حاج عبدالهی نیز که در مراسم حضور داشتند ار تماشای فیلم پیشونی سفید ۲ توسط مخاطبان تشکر کردند و وعده دادند که قسمت سوم فیلم پیشونی سفید از قسمت دوم جذابتر است.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی پیشونی سفید ۲ به کارگردان سید جواد هاشمی هم اکنون در سینماهای سرار کشور در حال اکران است و فروش آن به بیش از ۲ میلیارد تومان رسیده و تعداد سینماهای آن به ۱۳۰ سالن افزایش پیدا کرده است


منبع: خبرگزاری صبا