تبیان، دستیار زندگی

ستاد توسعه‌ی فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز ریاست جمهوری اعلام کرد:

اهدای جایزه‌ی فن‌آوری به سه محصول برتر جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ستاد توسعه فن اوری
دبیر ستاد توسعه‌ی فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری با اعلام خبر اهدای جایزه به سه تولیدکننده برتر اسباب‌بازی در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، حامد تاملی را به عنوان نماینده‌ی این ستاد برای داوری آثار معرفی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، سیدمحمدحسین سجادی‌نیری با ارسال نامه‌ای به معاون تولید کانون اعلام کرد: «با توجه به نقش و جایگاه فن‌آوری در توسعه اسباب‌بازی و نظر به اعطای جایزه فن‌آوری در دوره‌ی پیشین این جشنواره‌، در این دوره نیز جایزه‌ی فن‌آوری به تولیدکنندگان برتر اهدا خواهد شد.»

وی در این نامه توضیح داده است که در این دوره دو جایزه‌ی نقدی و یک جایزه تقدیری برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است و این دو جایزه نقدی به ترتیب 20میلیون و 10میلیون ریال خواهد بود در عین حال به نفر سوم این رقابت نیز لوح تقدیر تقدیم خواهد شد.

گفتنی است حامد تاملی - که پیش از این نیز به عنوان داور در جشنواره ملی اسباب‌بازی حضور داشته است - پژوهش‌گر، طراح و تولیدکننده‌ی اسباب‌بازی است. این دانش‌آموخته‌ی مهندسی فن‌آوری اطلاعات، به‌عنوان مسئول کارگروه بازی و اسباب‌بازی ستاد توسعه‌ی فن‌آوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری مشغول به فعالیت است.

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از 26 تا 30 آبان در بخش‌های گوناگون در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و از برگزیدگان طی مراسمی تجلیل و تقدیر خواهد شد.

مطالب مرتبط:
هیات انتخاب جشنواره ملی اسباب‌بازی معرفی شدند.
آغاز پیش ثبت نام شرکت در نشست ها و کارگاه های اسباب بازی
تمرین زندگی شعار جشنواره ملی اسباب‌بازی اعلام شد

تنظیم: شهرزاد فراهانی- منبع: kanoonnews.ir
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.