تبیان، دستیار زندگی

همه فوتبال ما گوش به فرمان کی‌روش هستند

کارشناس فوتبال گفت: فعلاً که همه عوامل فوتبال ما گوش به فرمان کی‌روش هستند تا ببینیم در جام ملت‌ها چه پیش می‌آید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کارشناس
رسول کربکندیدر مورد دیدرار دوستانه تیم ملی ایران با ترینیداد و توباگو گفت: واقعاً این تیم را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چه مشخصاتی دارد. به هر حال در هر بازی تدارکاتی اهدافی دنبال می‌شود اما با توجه به تیم‌های قدرتمندی که در آسیا حضور دارند بعید می‌دانم این تیم در سطح فوتبال ما باشد و بتواند اثرگذاری روی تیم ملی ایران داشته باشد و تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کنیم.
وی افزود: شاید تنها توجیه این باشد که بازی تیم قوی با یک تیم ضعیف برای اجرای تاکتیک‌های تیمی مناسب باشد وگرنه حریف نمی‌تواند فشار زیادی به ما وارد کند.
کربکندی با اشاره به برگزاری جام ملت‌ها و همچنین روزهای متوالی فیفا عنوان کرد: به هر حال امسال به خاطر این اتفاقات و وقفه‌های لیگ به خاطر روزهای فیفا شاهد برگزاری یک لیگ با کیفیت نخواهیم بود و یک لیگ تکه‌پاره شده را شاهد هستیم تا مسابقات به هیجان می‌رسد و تماشاگران در فضای مسابقاتی قرار می‌گیرند لیگ تعطیل می‌شود بعد چگونه انتظار داریم که تماشاگران زیادی به ورزشگاه بروند و ورزشگاه‌های ما پر از تماشاگر شود آن هم در حالیکه مردم از طریق تلویزیون بهترین‌ بازی‌های ملی و باشگاهی را می‌بینند و دیگر دیدن بازی باشگاه‌های ما آنها را راضی نمی‌کند.
وی افزود: اکنون بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و تبلیغات پرسروصدایش به پایان رسید اما خود پرسپولیس هم از حضور در این مسابقات به دلیل مصدومیت‌های زیاد بازیکنانش متضرر می‌شود.
کارشناس فوتبال در مورد اینکه ملی‌پوشان و کارلوس کی‌روش صفحات اجتماعی خود را به نشانه اعتراض و عدم حمایت از تیم ملی بسته‌اند، گفت: یعنی واقعاً از تیم ملی حمایت نمی‌شود؟! مردم همواره حامی تیم ملی هستند در جام جهانی روسیه هم تماشاگران زیادی از ایران به روسیه رفتند و حتی با وجود حذف تیم ملی مردم تیم ملی را حمایت کردند و باشگاه‌ها نیز مدام بازیکنان‌شان را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهند و شاید این مسائل و حرف‌ها بیشتر شبیه بهانه‌جویی باشد اکنون که تمام عوامل فوتبال ما گوش به فرمان کی‌روش هستند تا ببینیم مسابقات جام ملت‌های آسیا چگونه پیش خواهد رفت.
منبع:فارس