تبیان، دستیار زندگی

چیدمان را حرفه ای بیاموزید!

4 شیوه خوش آمد گویی پاییزی!

ورودی منزل نشان دهنده ذوق و سلیقه ساکنین است. ما شیوه هایی را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با حداقل هزینه، ورودی منزلتان را بیارایید. اگر فکر می کنید این مطلب تنها مختص خانه های ویلایی است، بهتر است تجدید نظر کنید! برای ورودی آپارتمان های نقلی هم ایده داریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دکوراسیون، فانوس، دکوراسیون داخلی، نو عروس، زیبایی، فون و فن

1- دکوراسیون ورودی منزل با کدو تنبل

همه ما وقتی نام کدو تنبل یا کدو حلوایی را می شنویم به یاد هالووین می افتیم! فراموش نکنید کدو حلوایی یکی از محصولات کشاورزی ایران نیز هست و از دیر باز مهمان سفره های ایرانی به خصوص مردم مهمان نواز گیلان بوده است. بدین ترتیب کدو تنبل از قدیم، مهمان دائمی ایرانیان در شب های سرد پاییز و زمستان است!

کدو تنبل ها با سایزهای متفاوت را جمع یا خریداری کنید. آن ها را رنگ کنید یا درونشان را خالی کرده و بگذارید خشک شود سپس درونشان گل های پاییزی بگذارید. گل هایی مانند لاله عباسی یا داوودی. می توانید داخل کدو تنبل ها شمع نیز بگذارید. با این کار هم میهمانانتان را راهنمایی می کنید و هم فضایی دل انگیز در شب های پاییزی برای ورودی منزلتان می سازید.

2- دکوراسیون ورودی منزل با فانوس

فانوس ها دوست داشتنی هستند و مدت هاست به عنوان یک اکسسوری محبوب در دکوراسیون داخلی شناخته شده اند. این بار فانوس های بلند تری را انتخاب کنید تا در دکوراسیون ورودی بیش تر به چشم بیایند. هرچه فانوس ها بزرگ تر باشند، تعداد شمع بیش تری را در خود جای می دهند و شما را از استفاده چراغ ها بی نیاز می کنند. در کنار فانوس ها چند باکس گل با گل های خوشرنگ پاییزی نیز بگذارید.

3- دکوراسیون ورودی منزل با فلاورباکس مدرن

اگر فضای ورودی بزرگی دارید، می توانید از فلاور باکس های کاملا مدرن و زیبا استفاده کنید. البته آماده کردن این فلاورباکس ها باید از بهار و تابستان شروع شود؛ تا گل های یکدست و زیبا داشته باشید. اگر فضای ورودی کوچکی دارید، می توانید از فلاورباکس های دیواری یا آویز استفاده کنید.

این شیوه مناسب ورودی های آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی می باشد. نسبت به شیوه های دیگر مقرون به صرفه تر و همه پسند است.

4- ورودی آپارتمان و حلقه گل

این خانه بوی گل می دهد! ساخت این حلقه های گل کم هزینه و بسیار آسان است. گمان نمی کنم کسی از آویزان کردن یک حلقه گل بر درب ورودی آپارتمانتان به شما خرده بگیرد! به رنگ درب ورودیتان برای انتخاب رنگ گل ها دقت کنید. بیشتر درب های ورودی قهوه ای سیر یا روشن هستند. استفاده از تنالیته های مختلف رنگ سبز برای درب های ورودی قهوه ای خوش آمد گویی را دلپذیز تر میکند. استفاده از این حلقه های گل برای درب منزل نو عروس هم بسیار کاربردیست.
منبع : چیدانه
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.