تبیان، دستیار زندگی

رونمایی از «مهدی تی وی» همزمان با ۹ ربیع

حجت الاسلام نصوری با معرفی برنامه های مرکز تخصصی مهدویت ویژه نهم ربیع الاول، تاکید کرد: رونمایی از تلویزیون اینترنتی «مهدی تی وی»، برگزاری صبحگاه هایِ «عهد با امام زمان(عج)» در مدارس و اعزام مبلغ ازجمله این برنامه ها است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت الاسلام محمدرضا نصوری


حجت الاسلام «محمدرضا نصوری» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان درباره ویژه برنامه های مرکز تخصصی مهدویت برای نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: تهیه محتوایی با محور «چگونگی پیوند نهم ربیع با امامت امام عصر(عج)» و «پاسخ به شبهات» ویژه ائمه جمعه از طریق ارسال به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به منظور طرح در تریبون نماز جمعه 25 آبان مصادف با سالروز شهادت امام عسکری(ع) ازجمله برنامه های پیش بینی شده مرکز برای یوم الله نهم ربیع الاول است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت ادامه داد: علاوه بر این، اعزام 150 مبلغ به سراسر کشور به منظور طرح مباحث مهدوی و «پاسخ به شبهات» و اعزام 200 مبلغ افتخاری به مدارس به منظور برگزاری صبحگاه هایِ «عهد با امام زمان(عج)» برای نهم ربیع الاول در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مبلغان مرکز با مهدیه ها و هیئات رزمندگان اسلام در سطح کشور برای نهم ربیع در تعامل هستند، تصریح کرد: رونمایی از سایت «مهدی تی وی» که در قالب تلویزیون اینترنتی مباحث متنوع مهدوی را با حضور کارشناسان در بسته های 10 تا 15 دقیقه ای ارائه می کند نیز از برنامه های نهم ربیع مرکز تخصصی مهدویت است.

نصوری با بیان اینکه محتوای این سایت توسط مرکز تخصصی مهدویت تامین می شود، ابراز کرد: اگرچه مخاطب این سایت همه اقشار اند اما بیشتر مباحث با رویکرد پاسخ به شبهات و سوالات برای فرهیختگان و مبلغان تولید می شود. در آینده برنامه شبیه به سمت خدا از این سایت پخش می شود اما در گام نخست به صورت تک موضوعی و کارشناس محور فعالیت می کند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی «گل نرگس»، گفت: آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 20 آبان بود و قرعه کشی آن 26 آبان همزمان با نهم ربیع الاول انجام می شود و به 12 نفر هدیه 100 هزار تومانی، به 12 نفر هدیه 70 هزار تومانی، به 12 نفر هدیه 50 هزار تومانی، به 72 نفر هدیه 30 هزار تومانی اعطاء می شود.

نصوری با بیان اینکه شعار همه برنامه های تدارک دیده شده از سوی مرکز تخصصی مهدویت برای نهم ربیع الاول «عهد و بیعت با امام زمان(عج)» و «سبک زندگی مهدوی» است، گفت: حضور کارشناسان مرکز در برنامه های رسانه ای اعم از شبکه های استانی، رادیو معارف و دیگر شبکه های رادیویی هم برای نهم ربیع الاول برنامه ریزی شده است.

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت یادآور شد: همچنین، مراکز و نهادهای متقاضی کارشناس مشاوره و برپایی نمایشگاه می توانند درخواست خود را به شمار 02537737160 فکس کنند.


منبع: خبرگزاری شبستان


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.