تبیان، دستیار زندگی

نظیر «دوباره زندگی» را در سینمای ایران نداشته‌ایم

«دوباره زندگی» فیلمی خانوادگی و اجتماعی است که من و آقای شمس لنگرودی در آن به ایفای نقش پرداخته ایم و در این چندسال نظیر این فیلم را در این سینما نداشته ایم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
 گلاب آدینه؛ بازیگر تئاتر،

 گلاب آدینه؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به تازگی جایزه بهترین بازیگر از نگاه داوران جشنواره فیلم «خروس طلایی و صد گل» در کشور چین را برای فیلم «دوباره زندگی» از آن خود کرده است،درباره این فیلم سینمایی و جشنواره راه یافته  عنوان کرد: فیلم «دوباره زندگی» به نویسندگی مجید اسماعیلی و امیرمحمدعبدی و کارگردانی رضا فهیمی و تهیه کنندگی حسین پورمحمدی ساخته شده است و اولین فیلم بلند رضا فهیمی در مقام کارگردانی است.وی پیش از این نیز چندین فیلم کوتاه ساخته اند که در جشنواره های مختلف با استقبال زیادی مواجه شده بودند.

وی در ادامه افزود:جشنواره «خروس طلایی» در کشور چین برگزار شد و من به عنوان بازیگر زن منتخب فیلم های خارجی به رای هیئت داوران این جشنواره برای فیلم «دوباره زندگی»انتخاب شدم وهمچنین «ژولیت بینوش» بازیگر معروف فرانسوی نیز جایزه بهترین بازیگر زن از نگاه تماشاگران را برای فیلم «انتظار» دریافت کرد.

آدینه به علاقه خود به فیلم «دوباره زندگی» اشاره کردو توضیح داد:من این فیلم را خیلی دوست دارم،فیلمی متفاوت است ومیان تمام فیلم ها از سبک خاصی پیروی کرده است.برایم بسیار جالب بود که چه طور یک جوان درگیر ساخت چنین فیلمی شده است.

بازیگر «مهمان مامان» در ادامه اضافه کرد:فیلم در جشنواره فجر سال گذشته پذیرفته نشد که به نظر من «دوباره زندگی» فیلمی بود که می توانست در این جشنواره به دلیل سبک خاص خود حضور داشته و فضا را کمی تلطیف کند. فکر می کنم این فیلم درگروه هنرو تجربه اکران خواهد شد.

گفتنی است؛ فیلم «دوباره زندگی» پیش از این در جشنواره فیلم «تیرانا» در آلبانی نیز شرکت کرده بود.

فیلم سینمایی دوباره زندگی به کارگردانی رضا فهیمی و تهیه کنندگی حسین پورمحمدی و با حضور گلاب آدینه و شمس لنگرودی ساخته شده است و پخش بین المللی آن بر عهده علیرضا شاهرخی است.


منبع:خبرگزاری صبا