تبیان، دستیار زندگی

افتتاح پل معلق بوستان نهج‌البلاغه

شهردار منطقه 2 تهران با اشاره به افتتاح پل معلق آسمان در بوستان نهج‌البلاغه گفت: این پل سبب تقویت گردشگری در سطح منطقه خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شهرداری
رسول کشت پور شهردار منطقه 2 شهرداری تهران در مراسم افتتاح پل معلق بوستان ‌نهج ‌البلاغه که روز گذشته برگزار شد، با بیان اینکه امروز 21 پروژه شهری را با حضور شهردار تهران به بهره برداری رساندیم، اظهار کرد: ارزش تقریبی این پروژه ها 55 میلیارد تومان است که شامل خدمات تفریحی، آموزشی، گردشگری و ترافیکی می‌شود.

وی با بیان اینکه پل معلق آسمان، بوستان نهج البلاغه را به پارک پردیسان متصل می‌کند، افزود: طول آن 288 متر و عرض آن 2 متر است که دارای 80 متر ارتفاع از سطح زمین است که به عنوان یک مقصد گردشگری محسوب می‌شود و با بهره‌برداری از این پل گردشگری رشد می‌کند.

کشت پور با اشاره به اینکه افتتاح دیگر مربوط به مرکز مشارکت فکری شهروندان است، گفت: این پروژه مربوط به فعالیت‌های استارت آپی است که ما زمینه سازی می‌کنیم تا کسانی که دارای ایده هستند، ایده‌های خود را ارائه دهند.
شهردار منطقه 2 تهران افزود: یکی از این استارت آپ‌ها مربوط به جمع‌آوری زباله خشک ارزشمند از درب منازل است که به وسیله یک نرم افزار تعریف شده و شهروندان می‌توانند با استفاده از آن شاهد مراجعه افراد برای خرید زباله باشند.

وی با بیان اینکه به زودی نرم افزار بی دود برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی راه‌اندازی می‌شود، گفت:700 دوچرخه در 10 ایستگاه هفته آینده بهره برداری می‌شوند.

کشت پور با بیان اینکه سرای محله آسمان امروز به مساحت 1200 متر با یک سالن ورزشی افتتاح شد، تصریح کرد: باید از تمام مراکز فرهنگی در راستای ماموریت‌های شهرداری استفاده شود.