تبیان، دستیار زندگی

مهدی تاج: دست مریزاد می‌گویم به ملی‌پوشان ساحلی که خوش درخشیدند

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مسابقات جام بین قاره‌ای را ستود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مهدی تاج
مهدی تاج در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد تمرین این تیم در کمپ تیم‌های ملی گفت: همین اردو لذت‌بخش است که هم هتل و هم زمین تمرین در این مکان وجود دارد. قبلاً باید برای تمرین به زمین نفت می‌رفتیم و بعد برای استراحت در هتل استقلال حاضر می‌شدیم، اما الان همه این امکانات برای خود تیم ملی است.

وی در مورد جلسه‌اش با کارلوس کی‌روش نیز تصریح کرد: در این جلسه صحبت‌های خوبی مطرح شد و در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی صحبت کردیم. ما ابتدا با ترینیدادوتوباگو بازی خواهیم کرد و بعد از آن هم با ونزوئلا بازی داریم. برنامه‌های بعدی هم در آینده مشخص می‌شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه بازیکنان تیم ملی امروز با هیچ رسانه‌ای صحبت نکردند، خاطر نشان کرد: بله، ما گفتیم صحبت نکنند، ان‌شا‌ءالله در آینده صحبت خواهند کرد. وقت برای حرف زدن زیاد است.

تاج در مورد حضور اینفانتینیو و شیخ سلمان در دیدار پرسپولیس - کاشیما آنتلرز نیز بیان کرد: هر دوی این بزرگان به ایران آمدند و هر دو هم شرایط خیلی خوبی از کشورمان را دیدند. خوشبختانه نظم خوبی هم در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. امروز نیز هر دوی این مسئولان در پیام‌های جداگانه از مجریان این برنامه تشکر کردند.

وی همچنین از پاسخگویی به سؤالات دیگر خبرنگاران خودداری و  اعلام کرد قرار نیست درباره دیگر مسائل صحبت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤالی در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جام بین قاره‌ای نیز اظهار داشت: تشکر می‌کنم که به بحث ساحلی‌ هم پرداختید. ما بعد از سال‌ها باز هم قهرمان جام بین قاره‌ای شدیم. من دست مریزاد می‌گویم به اعضای تیم فوتبال ساحلی که خوش درخشیدند و مردم را خوشحال کردند.

تاج در مورد جلسه امروزش با کارلوس کی‌روش هم تصریح کرد: بله، ما امروز جلسه داشتیم و جلسه خوبی هم بود. این جلسه در مورد برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی بود. ما راجع به تیم ملی و برنامه‌های آتی آن صحبت کردیم. ما این هفته بازی تدارکاتی خودمان را انجام می‌دهیم و بعد می‌رویم برای بازی با ونزوئلا. بعد از آن هم  سراغ بازی‌های آینده خواهیم رفت.
منبع: تسنیم