تبیان، دستیار زندگی

به دنبال چهره‌های جدید و ناشناخته در «دل» هستیم

بابک کایدان نویسنده سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی آخرین وضعیت تولید این سریال را تشریح کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
بابک کایدان


منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون این روزها در حال تدارک ساخت پروژه‌های جدید به نام «دل» به نویسندگی بایک کایدان است.

بابک کایدان نویسنده سینما و تلویزیون درباره وضعیت این سریال به «صبا» گفت: در حال حاضر نگارش ۱۸ قسمت سریال «دل» به پایان رسیده است و این هفته احتمالا مقدمات کار برای پیش تولید کار آغاز می‌شود.

وی در خصوص بازیگران این سریال ادامه داد: قبلا چند بازیگر به عنوان چهره های اصلی «دل» معرفی شده بودند ولی چون کار مدتی متوقف شد باید دوباره با آنها گفتگو کنیم تا ببینیم شرایط زمانی حضور در پروژه را دارند یا خیر.

کایدان در خصوص حضور چهره های جدید و بازیگران سریال «دلدادگان» در این پروژه افزود: ما همیشه به دنبال معرفی چهره های جدید و ناشناخته هستیم و در اکثر پروژه ها هم منوچهر هادی این کار را انجام داده است ، در سریال «دل » هم اگر امکان حضور چهره های جدید وجود داشته باشد و افراد به نقش نزدیک باشند قطعا شاهد حضور بازیگران جدید خواهیم بود، در خصوص حضور بازیگران سریال «دلدادگان » هم باید گفت که روی دو گزینه در حال فکر هستیم باید دید که زمان آنها چگونه است و آیا آمادگی ایفای آن نقش‌ها را دارند یا نه، اما هنوز چیزی قطعی نیست.


گفتنی است ؛ سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی جواد فرحانی در ۲۸ قسمت با موضوع عاشقانه قرار است بر ای شبکه نمایش خانگی تولید شود.
منبع: خبرگزاری صبا