تبیان، دستیار زندگی

تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری و اتاق بازرگانی

پارک علم و فناوری تهران روز شنبه 19 آبان ماه میزبان جمعی از کارکنان و شرکت‌های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک بود تا با اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تهران تفاهمنامه همکاری امضا کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دانشگاه
این تفاهمنامه در راستای کمک به ایجاد و توسعه کسب و کار‌های فناور از طریق ارایه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا و افزایش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی بین اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تهران است.

برای امضای این تفاهمنامه هومن حاجی پور به عنوان معاون کسب و کار اتاق بازرگانی تهران و عباس زارعی به عنوان رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران حضور داشتند.

انجام همکاری‌های مشترک در حوزه فناوری و کارآفرینی در زمینه‌های ارایه مشاوره کسب و کار و تخصصی به شرکت‌های مستقر، تسهیل در شرایط عضویت برای شرکت‌های مستقر، اجرای برنامه‌ها و رویداد‌های کارآفرینی و فناوری به صورت مشترک، کمک در راه اندازی مرکز رشد صادرات و اتاق سرمایه، انتخاب ایده‌های مناسب سرمایه گذاری و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران خارجی از جمله موضوعات تفاهمنامه است.

طرفین حداکثر ظرف مدت ۲ هفته بعد از امضای تفاهمنامه باید نسبت به معرفی نماینده خود جهت تشکیل کمیته اجرایی تفاهمنامه اقدام کنند تا نمایندگان به طور منظم و حداکثر هر ۲ ماه یکبار طی جلسه‌ای فعالیت‌های مشترک پیشنهادی را بررسی و بعد از تایید روسای دو مجموعه به آن بپردازند.

گفتنی است مدت این تفاهمنامه به مدت ۳ سال است که با موافقت طرفین می‌تواند تمدید شود.