تبیان، دستیار زندگی

فعالیتهای فرهنگی موسسه تبیان در ماه صفر۱۴۴۰

قائم مقام مدیرعامل موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان نهضت عظیم عاشورا و واقعه شهادت ائمه اطهار(ع) را معیار و محرکی برای فعالیتهای فرهنگی خواند که باید از آن بهره جست.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سید حیدر مرتضوی؛ معاونت زیرساخت موسسه تبیان
به گزارش روابط عمومی، سیدحیدر مرتضوی قائم مقام مدیرعامل موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان با تکیه بر جاذبه عاشورا و واقعه بزرگ اربعین از فعالیتهای فرهنگی انجام شده در موسسه تبیان سخن گفت.
مرتضوی تکیه بر جاذبه معنوی اربعین و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین گفت:جاذبه عجیب امام حسین(ع) در تمامی ایام سال جاری ست و در ایام محرم و صفر نمود بیشتری پیدا می‌کند. همانطور که شاهدیم در این ایام و واقعه بزرگ اربعین، افراد بسیاری با شوق و ذوق قدم در مسیر حضرت اباعبدالله(ع) می گذراند و باید این جاذبه و جذبه را در امور فرهنگی متعدد به کار بست، همانگونه که در مسیر امور فرهنگی باید مدنظر قرار بگیرد.
قائم مقام مدیرعامل موسسه تبیان با اشاره به اجرای برنامه های متعدد و تولید محتوای فرهنگی گفت: در موسسه تبیان با تکیه بر رسالت و پیام عظیم واقعه عاشورا، در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برنامه های متعدد فرهنگی اجرا شده و محتوای فرهنگی و مذهبی متناسب تهیه شده که در قالب محتوای متنی و تصویری در سایت منتشر شده است.