تبیان، دستیار زندگی

جزییات دستگیری عوامل شهادت یک مأمور پلیس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان، جزییات دستگیری عوامل شهادت یک مأمور پلیس و افرادی که قصد فراری دادن 2 متهم مواد مخدر در این استان را داشتند، تشریح کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شهادت یک مأمور پلیس
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان، جزییات دستگیری عوامل شهادت یک مأمور پلیس و افرادی که قصد فراری دادن 2 متهم مواد مخدر در این استان را داشتند، تشریح کرد.
علی اصفهانی با اشاره به دستگیری افرادی که با شهید کردن یک مامور پلیس، قصد فراری دادن دو متهم مواد مخدر را داشتند، اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه هفته گذشته، پلیس مواد مخدر ۲ نفر را به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر و روانگردان دستگیر و به بازداشتگاه منتقل کرد.
به گزارش دادستانی کل کشور، وی افزود: بعدازظهر آن روز، ماموران پلیس این دو نفر را برای تفهیم اتهام به دادسرا اعزام کردند و قاضی کشیک برای این افراد قرار تامین صادر کرد. زمانی که ماموران قصد تحویل این افراد به زندان را داشتند، روبه‌روی پل زندان مرکزی اصفهان اکیپی سه نفره با خودروی سمند به قصد فراری دادن این متهمان به تیراندازی با اسلحه اقدام می‌کنند که در جربان این حادثه متاسفانه ستوان یکم محمود رفیعی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
اصفهانی ادامه داد: این افراد که صورت خود را پوشانده بودند، پس از تیراندازی، به فراری دادن دو متهم اقدام و آنها را سوار خودروی سمند کردند و از صحنه گریختند.
وی تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی، اکیپی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و جرایم جنایی آگاهی، به تعقیب و گریز متهمان اقدام کرده و در نهایت با تلاش‌های صورت‌گرفته، هر ۵ متهم پس از چند ساعت دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که با همکاری این متهمان، به مخفی کردن ادله جرم و اموال مسروقه اقدام کرده بودند نیز دستگیر شدند.
اصفهانی همچنین گفت: یکی از متهمان پرونده قتل ایمان رحیم‌پور قهرمان پرورش اندام و عضو سابق تیم ملی در شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری دستگیر شد. وی در گفت‌وگو با میزان با بیان این مطلب بیان کرد: دو متهم این پرونده که از اراذل و اوباش منطقه بودند شناسایی شدند که یکی از آنها در شهرستان کیار حوزه قضایی استان چهارمحال و بختیاری دستگیر شد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان عنوان کرد: متهم سومی نیز در پرونده قتل مطرح است که تلاش و تحقیقات برای شناساسی و دستگیری این متهم در حال انجام است.
منبع: روزنامه حمایت