تبیان، دستیار زندگی

حمایت معنوی تبیان از جشنواره فیلم ۱۱۰ ثانیه ایی ما

موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان به‌عنوان حامی معنوی جشنواره بزرگ فیلمهای 110ثانیه ای «ما» در حوزه اجتماعی با معاونت اجتماعی ناجا همکاری می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جشنواره فیلم 110 ثانیه ای
به گزارش روابط عمومی، معاونت شبکه‌های اجتماعی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان مطابق روند سالهای گذشته، به حمایت معنوی از جشنواره فیلمهای ۱۱۰ثانیه ای با رویکرد کاهش آسیبهای اجتماعی پرداخت.
معاونت شبکه‌های اجتماعی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان به‌عنوان یکی از حامیان نخستین جشنواره ملی فیلم ۱۱۰ ثانیه‌ای ما (مردم و امنیت)، اقدام به پشتیبانی این طرح ارزشمند نموده است. این طرح به همت و تلاش معاونت اجتماعی ناجا با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
با توجه به گستره آسیب خانمان سوز اعتیاد و دغدغه های مردم شریف ایران اسلامی و مسئولان محترم به‌ویژه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)؛ معاونت اجتماعی ناجا با نگاه به وظیفه ذاتی در حوزه پیشگیری از ناهنجاری جرایم و آسیب های اجتماعی و در راستای فعالیت های ایجابی پیرامون کنترل و کاهش این معضل اجتماعی، در نظر دارد نخستین جشنواره ی فیلم ۱۱۰ ثانیه ای را با شعار "مردم و امنیت (ما)" با موضوع پیشگیری از اعتیاد و با مشارکت دیگر متولیان ذیربط، برگزار نماید.
این جشنواره در سه قالب انیمیشن، مستند و داستانی منطبق بر محورهای اعلام شده در این فراخوان به اجرا در خواهد آمد.تولیدآثار کوتاه، جذاب و تصویری خلاقانه و الهام بخش با موضوع آسیب های مرتبط با استعمال و توزیع مواد مخدر، تجلیل از هنرمندان مروج قانون و مفاهیم اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از طریق رشته فیلم سازی، از جمله اهداف برجسته این جشنواره فرهنگی و هنری است.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://article.tebyan.net/452180 مراجعه کنند.