تبیان، دستیار زندگی

مسائل سیاسی را از ورزش جدا کنید

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: حق تیم های ایرانی است که در ایران از تیم های عربستانی میزبانی کنند، انتظار داریم که ورزش از مسایل سیاسی جدا باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جلسه
«مسعود سلطانی فر» در دیدار با «شیخ سلمان» بیان کرد: ورزش و بخصوص فوتبال را پیوند دهنده ملت ها و پیام آور صلح و دوستی ملتها می دانیم.
وی افزود: فوتبال ایران علاوه بر حضور موفق در جام جهانی در تمام رده ها بسیار موفق بوده است و خوشحالم که مورد توجه و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیاست.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: نبض فوتبال آسیا در ایران می تپد. از همکاری های شما برای رشد و توسعه فوتبال آسیا تشکر می کنم، خصوصا تلاش های شما برای استاندارد سازی باشگاهها در فوتبال قاره کهن بسیار اثرگذار است.
سلطانی فر افزود: برای آماده سازی استادیوم آزادی بهترین و بیشترین تلاش را داشتیم و خوشبختانه امروز در یک وضعیت مناسب میزبان فینال لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
وی با اشاره به ثبات مدیریت در کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: ما از برنامه ها و قدم های موثر شما حمایت کرده ایم و این موضوع را جدی دنبال می کنیم.
وزیر ورزش و جوانان شیخ سلمان را یک مدیر فعال و موفق دانست و گفت: احساسات متقابل برادرانه بین ما بر قرار است و انشاالله در آینده ای نزدیک دیدارهای ما ادامه خواهد یافت.
سلطانی فر ادامه داد: ظرفیت های فوتبال ایران در کنار کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب موفقیت بیشتر فوتبال آسیا خواهد شد.
وی بیان کرد: از شما رسما دعوت می کنم در سفر بعدی به همراه هم از جاذبه های فرهنگی و مذهبی ایران بیشتر دیدن کنید.
وزیر ورزش و جوانان گفت: از رهبر معظم انقلاب تا حسن روحانی رئیس جمهوری، رئیس و نمایندگان مجلس و اعضای دولت و طرفداران پرشمار فوتبال ایران همه حامی فوتبال هستند و نسبت به مسائل آن توجه زیاد دارند.
منبع:ایرنا