تبیان، دستیار زندگی

موراتی: حرکت ژوزه مورینیو مقابل یوونتوس بخشی از شخصیت اوست/ کسی نباید از دستش ناراحت شود!

مالک سابق باشگاه اینتر ژست جنجالی ژوزه مورینیو در بازی اخیر تیم‌های یوونتوس و منچستریونایتد را عادی می‌داند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ماسیمو موراتی
ماسیمو موراتی درباره حرکت اخیر ژوزه مورینیو در پایان بازی اخیر تیم‌های منچستریونایتد و یوونتوس در تورین که در آن آقای خاص پس از پیروزی تیمش روبه هواداران یوونتوس دستش را کنار گوش خود گرفت، توضیحاتی ارائه و تأکید کرد که این مرد پرتغالی برای حرکتش دلیل داشته است.

مالک سابق باشگاه اینتر گفت: ژست مورینیو پیروزی منچستریونایتد را تحت الشعاع قرار داد، بردی که برای او و تیمش بسیار مهم بود. این اما بخشی از شخصیت اوست. وقتی او به ایتالیا برمی‌گردد، تمام احساسات و خاطراتی که از دوران مربیگری‌اش در این کشور داشته برایش زنده و باعث می‌شود طوری واکنش نشان دهد که انگار هنوز اینجا کار می‌کند و همچنین باعث می‌شود احساس کند که هنوز در اینتر است و باید با دشمنانش بجنگد.

موراتی ادامه داد: این وضعیت باعث می‌شود که او در وضعیتی قرار بگیرد که گاهی اوقات بعضی حرکات از او سر بزند که در دنیای فوتبال سوژه بحث است و دلیلی برای سرگرمی. حرکت مورینیو نباید کسی را ناراحت کند.

موراتی در پاسخ به این سؤال که آیا اظهارنظر مورینیو وقتی از اصطلاح «اینتر من» استفاده کرد، متعجب شده است یا نه، اظهار داشت: خیر. دقیقاً به همین دلیل است که او اینطور واکنش نشان می‌دهد.

رئیس سابق نراتزوری در پایان راجع به عملکرد اینتر در لیگ قهرمانان اروپا هم عنوان کرد: اینتر در لیگ قهرمانان؟ آنها شخصیت و مهره کافی دارند. ژانگ رئیس خوبی است و کارش را خوب انجام خواهد داد.
منبع: تسنیم