تبیان، دستیار زندگی

طائرپور: پیدا کردن سالن برای ما معضل شده است

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: با توجه به اینکه تعداد تیم‌های تهرانی حاضر در لیگ زیاد است، پیدا کردن سالن برای ما یک مشکل به حساب می‌آید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ورزش بانوان
پریناز طائرپور سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن درباره شرایط تیمش در لیگ امسال، اظهار داشت: بعد از گذشته 2 هفته از مسابقات لیگ، تا اینجا خوب بودیم. بازیکنان‌مان نیز آماده هستند. آنها هفته 3 جلسه تمرین می‌کنند و 2 روز هم بدنسازی دارند. شرایط خوب است اما از الان نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه اتفاقاتی در آینده رخ می‌دهد.
وی با اشاره به مشکلاتی که تیم‌های تهرانی لیگ برتر برای پیدا کردن سالن مسابقه دارند، عنوان کرد: ما به دنبال سالنی هستیم که اسکوربورد داشته باشد و بتواند مسابقه را برگزار کند. تیم گاز تهران که آزادی را در اختیار گرفته، یکی از تیم‌ها نیز سالن حیدرنیا را جذب کرده است به همین دلیل سالن یک مسئله جدی برای ما شده است.
طائرپور ادامه داد: اگر اجازه می‌دادند چند مسابقه در یک سالن برگزار شود، مشکل حل می‌شد اما گفته‌اند همه مسابقات باید ساعت 11 برگزار شود و هر سالن نیز یک مسابقه را میزبانی کند. اجازه سالن‌ها نیز زیاد است. یکی از سالن‌ها با تخفیف برای یک سانس یک میلیون تومان اجاره می‌گیرد.
سرمربی گروه بهمن درباره بازی هفته سوم مقابل صدرا، خاطرنشان کرد: من این تیم را ندیده‌ام چون سال گذشته در دسته B بازی می‌کرد. یکی دو بازیکن این تیم را می‌شناسم و شنیده‌ام تیم خوبی است. ما هم تغییراتی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم. دلارام وکیلی که سال گذشته با نفت بازی می‌کرد و آسیب دیده بود، خوشبختانه آسیب‌دیدگی‌اش برطرف شده و امسال برای ما بازی می‌کند. سعیده علّی را هم داریم. تیم بدی نداریم و من از بازیکنانم راضی هستم.
طائرپور یادآور شد: چون بازی تیم‌های دیگر را ندیده‌ام فعلا نمی‌توانم از حریفان ارزیابی داشته باشم اما فدراسیون گفته همه تیم‌ها باید از بازی‌هایشان فیلمبرداری کرده و فیلم بازی را به تیم‌های دیگر بدهند.
منبع:فارس