تبیان، دستیار زندگی
«بشارت منجی» حدود 100 پرسوناژ دارد و در نخستین نسخه‌ی دوبله شده گویندگانی چون عطا‌الله كاملی، نصرالله مدقالچی، بهرام زند، حسین عرفانی، ناصرممدوح، سعید مظفری، محمدعلی دیباج و الزا اورامی صداپیشگی كرده بودند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بشارت منجی نادر طالب‌زاده دوبله می‌شود

فیلم سینمایی بشارت منجی

بهرام زند برای دومین بار سریال «بشارت منجی» را در 26 قسمت دوبله می‌كند.

بهرام زند با اعلام این خبر اظهار كرد: نسخه‌ی دوبله شده قبلی دچار «ریختگی صدا» شده است. بنابراین حدود 80 درصد این سریال را دوباره دوبله می‌كنیم.

گفتنی است كه «بشارت منجی» حدود 100 پرسوناژ دارد و در نخستین نسخه‌ی دوبله شده گویندگانی چون عطا‌الله كاملی، نصرالله مدقالچی، بهرام زند، حسین عرفانی، ناصرممدوح، سعید مظفری، محمدعلی دیباج و الزا اورامی صداپیشگی كرده بودند.

فیلم سینمایی بشارت منجی

بر اساس این گزارش «بشارت منجی» محصول شبكه‌ی اول سیماست و نادر طالب‌زاده كارگردان و تهیه‌كننده‌ی آن است.

احمد سلیمان‌نیا، احمد نجفی، فتحعلی اویسی، سیروس اسنقی، مرتضی ضربای و مینا باقری از جمله بازیگران این سریال هستند. صادق میانجی و نادر طالب‌زاده فیلمبرداران «بشارت منجی» هستند و برخی دیگر از عوامل ساخت ان عبارتند از طراح صحنه و لباس: ایرج رامین‌فر، موسیقی: لوریس چكناواریان و تدوین: مهدی مختاری و نادر طالب‌زاده.

در این سریال می‌بینیم در روزگاری كه كاهنان، رومی‌ها و حكومت فاسد هیرودس زمان امور یهودیه (فلسطین) را در دست داشتند، پیامبری با نشانه‌ی توحید و عرفان ظهور می‌كند، وی در برابر زور و فساد هیرودس می‌ایستد و مقابل رومی‌ها مقاومت می‌كند. ولی تزویر كاهنان موثر می‌افتد حضرت مسیح(ع) به درخواست خدایش لبیك می‌گوید.