تبیان، دستیار زندگی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

کوتاهی در زمینه پژوهش فرهنگ و هنر نخواهیم کرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن بازدید از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و انتشارات سوره مهر، تاکید کرد: هیچگونه کوتاهی در زمینه پژوهش فرهنگ و هنر نخواهیم کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
کوتاهی در زمینه پژوهش فرهنگ و هنر نخواهیم کرد
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی روز سه شنبه به همراه جمعی از معاونان، مدیران اجرایی و دستیاران این سازمان از بخش های مختلف پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و انتشارات سوره مهر بازدید و در جریان روند فعالیت های این مرکز قرار گرفت.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با مدیران و کارشناسان بخش های مختلف پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی پس از استماع گزارش‌ها و پیشنهادات آنها،گفت: وقتی در حوزه مهمی مثل فرهنگ و هنر اعتقاد به پژوهش داشته باشیم بطور طبیعی ثمرات آن را هم خواهیم دید.
به گفته وی ما در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد ازاین رو به فضل خداوند عالم گام بلند تر،محکم تر و نیرومندتری در فصل نوین حرکت سازمان تبلیغات اسلامی برخواهیم داشت.
درادامه این نشست نیز وحید یامین پور رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی نیز خواستار برگزاری جلسه ماهانه مباحثه علمی با حضور پژوهشگران و کارشناسان پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی شد.
در این نشست هر یک از معاونان و مدیران بخش های مختلف انتشارات سوره مهر به ارائه گزارش عملکرد و تبیین فعالیت ها و برنامه های مختلف این انتشارات در حوزه هایی همچون تولید، انتشار، توزیع و فروش کتاب و تشریح دستاوردهای این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب پرداختند.

منبع :خبرگزاری ایرنا