تبیان، دستیار زندگی

هزینه های شرکت در چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان

در این مطلب هزینه های شرکت در چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان ارایه گردیده است...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : یگانه داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 هزینه های شرکت در چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان
هزینه شرکت برای ثبت نام هر گروه دانش آموزی مدارس غیر دولتی در بخش های مختلف جشنواره پروژه های دانش آموزی در دوره چهاردهم در جدول ذیل ارایه گردیده است.

ردیفبخشمدارس دولتیمدارس غیر دولتی
1مسابقات چالشی  (فروردین 99)ریال 2,000,000ریال 3,000,000
2رویش ریال 1,500,000ریال 2,000,000
 

کارسوق آذر ماه 98 با هزینه 500،000 ریال به ازای هر گروه شرکت کننده برگزار می شود، و تمامی  گروه هایی که در این برنامه شرکت کرده اند چنانچه مایل به حضور در رویداد نهایی در فروردین ماه 99 باشند، به هنگام ثبت نام می توانند مابه التفاوت هزینه جشنواره پایانی و رویداد آذر را پرداخت نمایند
در صورت انصراف از شرکت در رویداد نهایی، عزیزانی که تا نیمه اسفند ماه اعلام انصراف کرده اند امکان دریافت هزینه ثبت نام را خواهند داشت، و بعد از این مدت وجه ثبت نام به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.

برگزیدگان:
تمامی تیم هایی که بعد از شرکت در کارسوق آذرماه 98 رتبه های اول تا سوم هر رشته را کسب می کنند، می توانند در رویداد فروردین 98 به صورت رایگان در جشنواره شرکت نمایند. (با در نظر گرفتن این نکته که افراد گروه تغییر نخواهند کرد)

همچنین کلیه گروه های شرکت کننده در کارسوق آذر ماه 98 و با هزینه 500،000 ریال به ازای هر گروه، شرکت کرده اند، چنانچه مایل به حضور در رویداد نهایی در فروردین ماه 99 باشند، به هنگام ثبت نام می توانند تنها مابه التفاوت هزینه جشنواره پایانی و رویداد آذر را پرداخت نمایند. (با در نظر گرفتن این نکته که افراد گروه تغییر نخواهند کرد)
 


دبیرخانه جشنواره
آدرس دبیرخانه: تهران - بلوار کشاورز - خیابان نادری - جنب حجت دوست - پلاک 12 - طبقه اول - مرکز یادگیری
تلفن: 81202311، 81202428
پست الکترونیکی: project@tebyan.com
جهت دریافت مشاوره و هدایت اینجا کلیک کنید

قوانین مسابقه دانش آموزی ایده شو دیده شو، چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیانکانال تلگرام جشنواره پروژه های دانش آموزی

سایت چهاردهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی