تبیان، دستیار زندگی
دوستان عزیز و گرامی سایت تبیان، از اینکه همراه همیشگی ما بوده اید و ما را در تمامی لحظات از نقطه نظرات سازنده خود آگاه کرده اید بسیار متشکرم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درددلی با کاربران خانواده بزرگ تبیان

تبیان

دوستان عزیز و گرامی سایت تبیان، از اینکه همراه همیشگی ما بوده اید و ما را در تمامی لحظات از نقطه نظرات سازنده خود آگاه کرده اید بسیار متشکرم.

سایت تبیان با دلگرمی به حضور پر رنگ شما عزیزان توانسته است گامهای بلندی در نیل به اهداف خود بردارد. حتماً هر روز به سوالات روزانه، هفتگی و غیره ای که در سایت مطرح می شود، سر می زنید، هدف از طرح این سوالات ایجاد انگیزه و جرقه ای برای مطالعه و جستجو برای یافتن پاسخ آنها و افزایش اطلاعات شما دوستان است. اما متاسفانه مدتی است که مشاهده می شود کاربران پاسخ سوالات را از روی چند سایت و یا وبلاگ هایی که پاسخ سوالات تبیان در آنها قرار داده شده است، فقط کپی کرده و خود هیچ گونه تلاش برای یافتن پاسخ سوالات نمی کنند.

برای نمونه می توان به سوال ویژه ی نیمه شعبان اشاره نمود که علی رغم اینکه این سوال بسیار آسان مطرح شده بود ، اما باز هم کاربران طبق معمول فقط به کپی کردن از روی آن سایتها اکتفا کردند و خود هیچ تلاشی برای یافتن پاسخ نکرده و از 1200 نفر شرکت کننده، حدود 1150 نفر پاسخ نادرست و مشابه حدیت ثقلین را ارسال کرده اند، در حالیکه برای یافتن پاسخ کافی بود در بخش در انتظار یار در بین این مطالب:

از صفر تا بیست

مولفه های یاران امام عصر

آیا غیبت مختص امام زمان است؟

تکالیف مردم نسبت به امام عصر(عج) در زمان غیبت

خوشا دردی که  درمانش تو باشی

کمی جستجو و پاسخ صحیح یافته می شد.

در هر حال این مسابقه ویژه ما بدون برنده اعلام می شود.

امید است از این پس شاهد تلاش بیشتر شما عزیزان برای یافتن پاسخ سوالات مطرح شده در سایت تبیان باشیم.