تبیان، دستیار زندگی

انتشارات سرمشق

شرکت تعاونی خدمات نشر سرمشق در سال 1380 به همت تعدادی از کارشناسان و خبرگان نشر کتاب های آموزشی و کمک آموزشی تاسیس شد و فعالیت خود را در همین زمینه آغاز کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انتشارات سرمشق
شرکت تعاونی خدمات نشر سرمشق در سال 1380 به همت تعدادی از کارشناسان و خبرگان نشر کتاب‌ های آموزشی و کمک‌آموزشی تاسیس شد و فعالیت خود را در همین زمینه آغاز کرد.
در طی این سال ها، تلاش برای تولید کتاب و محصولات کمک آموزشی، بر اساس نیاز دانش آموزان و آموزگاران، از دغدغه های مسئولان انتشارات بوده است؛ در عین حال که کوشیده اند این نیاز را با زمینه سازی بروز خلاقیت، مطابق با برترین استانداردهای آموزشی و با کیفیتی مطلوب پاسخ گویند.
با همه فعالیت هایی که در زمینه تولید کتاب و محصولاتی با کیفیت برتر می شود، مسئولان این انتشارات هرگز خود را بی نیاز از نظرها، پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان اندیشمند خود نمی دانند؛ چنان که تاکنون همین اظهار نظرها در بهبود کیفی و کمّی محصولات سرمشق بسیار موثر بوده است و به لطف خدا و توجه شما، از این پس نیز چنین خواهد بود.
امید آن داریم که انتشارات سرمشق بتواند محصولاتی شایسته نام و فرهنگ این سرزمین، برای مدارس سراسر کشور تولید کند و خانواده‌ای به گستردگی ایران زمین داشته باشد.

انتشارات سرمشق

مطالب مرتبط:
انتشارات فاطمی
انتشارات مدرسه
آشنایی با کتاب های انتشارات علامه حلی

منبع: انتشارات سرمشق