تبیان، دستیار زندگی
گلزنی وحید هاشمیان، آن هم یك دقیقه پس از ورودش به میدان، نخستین سه امتیاز را برای هانوفر ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمجید رسانه ها از گلزنی هاشمیان

تمجید رسانه ها از گلزنی هاشمیان

گلزنی وحید هاشمیان، آن هم یك دقیقه پس از ورودش به میدان، نخستین سه امتیاز را برای هانوفر در دیدارهای خانگی‌اش در پی داشت. وحید در این هفته به تیمی گل زد كه از همان جا درخشش خود در رقابت‌های بوندسلیگا را آغاز كرده بود: "بوخوم"

گلزنی هاشمیان در هفته‌ی چهارم رقابت‌های بوندسلیگا واكنش‌هایی را در رسانه‌های این كشور در پی داشت.

سایت معتبر کیکر در گزارشی از بازی تیم های بوخوم و هانوفر تیتر اصلی این گزارش را به وحید اختصاص داد و نوشت: "هاشمیان در دومین بازی فصل خود موفق شد دروازه بوخوم را درحالی باز کند و پیروزی را به اردوی تیمش بیاورد که هانوفر تا تساوی خانگی فاصله ای نداشت."

خبرگزاری رویترز نیز نوشت: "هاشمیان با ضربه سر خود هانوفر را به پیروزی رساند."

وب سایت رسمی باشگاه هانوفر نیز با این تیتر گزارش خود را در خصوص بازی هانوفر و بوخوم ارائه کرده است: "هاشمیان نیش زد!"

این سایت در ادامه به چگونگی بازی و البته به ثمر رسیدن گل برتری هانوفر اشاره کرده است.

وب سایت رسمی بوندس لیگا نیز می نویسد: "هاشمیان بلافاصله پس از ورودش به زمین گل برتری هانوفر را به ثبت رساند تا نخستین پیروزی خانگی هانوفر در فصل جدید رقم بخورد."

پایگاه اینترنتی «فرانكفورتر آلگمانیه سایتونگ» در خبری در این رابطه نوشت: "هاشمیان: اولین تماس با توپ و سپس یك گل." پس از تساوی بازی با گل مالتریتس بازی رو به تساوی و تقسیم امتیازها می‌رفت. اما "دیتر هكینگ" سرمربی هانوفر با تعویض هاشمیان شم بالایش را نشان داد.

تمجید رسانه ها از گلزنی هاشمیان

هاشمیان زننده گل پیروزی بازی و بازیكن پیشین بوخوم گفت: «اولین پا به توپ شدن و سپس یك گل. این مورد همیشه رخ نمی‌دهد.»

پایگاه اینترنتی Sportard هم در مطلبی با عنوان «اولین پیروزی خانگی به لطف هاشمیان» نوشت: هاشمیان، بازیكن تعویضی با گل خود در فاصله كمتر از یك دقیقه از ورودش به میدان بازی نخستین پیروزی خانگی فصل را برای تیمش و نخستین شكست فصل را برای بوخوم رقم زد.

یكی دیگر از روزنامه‌ها هم نوشت: بوخوم از سوی بازیكن قدیمی‌اش جریمه شد. وحید هاشمیان، هلی كوپتر سابق بوخوم، به روند پیروزی‌های آبی - سفیدها پایان داد. ثانیه‌هایی پس از ورودش به میدان با ضربه‌ی سر سانتر میشائیل تارنات را به گل پیروزی بخش قرمزها بدل كرد.

یكی دیگر از نشریه‌های آلمان هم در خبری با عنوان «هاشمیان هم می‌تواند» نوشت: وحید هاشمیان در پیروزی 3 بر 2 هانوفر برای بوخوم شگفتی‌ساز نشان داد كه او هم از توانایی رقم زدن سرنوشت بازی برخوردار است. هاشمیان برای گلزنی به 60 ثانیه هم نیاز نداشت.

دیتر هكینگ سرمربی هانوفر هم در نشست خبری پایان بازی گفت: "در تمام زمان بازی ما شایسته‌تر بودیم، حتی اگر با خوش شانسی همراه بودیم. از عملكرد تیم در نیمه نخست كاملا راضی هستم. در این نیمه سراسر شاهد نبردهای دو نفره بودیم و توپ را كنترل كردیم. اما از دقیقه 40 بازی باعث بازگشت بوخوم به بازی شدیم. در نیمه دوم نامطمئن بودیم و تساوی بازی درست و عادلانه بود. باید از تیمم تمجید كنم برای آن كه پس از دو گل باز هم به جریان بازی بازگشتند.»

مطالب مرتبط :

پیروزی هانوفر با گل هاشمیان