تبیان، دستیار زندگی
بر نمی گردم احمدرضا عابدزاده در بازی پرسپولیس – سایپا آنقدر از سوی هواداران تشویق شد كه به نظر می رسید اوشاید درروزهای آینده قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس امضاء كند. با این وجود احمد رضا نمی خواست كه در این مورد هیچ حرف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عابدزاده : تا غمخوار هست ، به پرسپولیس بر نمی گردم


احمدرضا عابدزاده در بازی پرسپولیس – سایپا آنقدر از سوی هواداران تشویق شد كه به نظر می رسید اوشاید درروزهای آینده قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس امضاء كند.

با این وجود احمد رضا نمی خواست كه در این مورد هیچ حرفی بزند و قضاوت را به مردم واگذاركرد ولی اصرارهای ما باعث شد تا او درباره این موضوع مصاحبه كند.

حتماً بازی پرسپولیس و سایپا را مشاهده كردی؟

- نه بابا فعلاً به خاطر فشار زیاد تمرینات نمی توانم به كارهای دیگر رسیدگی كنم و به خاطر اینكه باید به تمرین می رفتم نتوانستم بازی  را ببینم. چطور مگر اتفاق خاصی رخ داده است كه من باید ازآن با خبر شوم.

خب هواداران دراین بازی مرتباً تو را تشویق می كردند؟

- به هر حال آنها می دانند كه چه كسی را تشویق كنند و یا از چه كسی انتقاد ، آنها بودند كه با همین تشویق ها همیشه به من روحیه می دادند ولی متاسفانه با تمام عشقی كه به آنها دارم فعلاً نمی توانم به پرسپولیس بیایم تا بالاخره بعضی ا ز مسائل روشن شود واگر صلاح بود دوباره بر می گردم.

- اگر می شود چیززیاد ی دراین باره از من نپرسید چون نمی توانم همه حرفها را بزنم و می گویند كه او بی دلیل حرف زده است .

به هر حال وقتی هواداران تو را تشویق می كنند این فقط یك معنا دارد و آن هم حضور در پرسپولیس است ؟

- اگر می خواهید از من بپرسید باید بگویم تا آقای غمخوار درپرسپولیس است من بر نمی گردم .

هرزمانی كه این آقابرود من دوباره به پرسپولیس بر می گردم چون نمی توانم با او كاركنم . و حرفهایش  را نمی فهمم .

روی حرف خود ت پافشاری می كنی؟

-من یا حرفی را نمی زنم و یا اگر چیزی بگویم تا آخرش می روم حتی  اگرجانم هم به خطر بیافتد وشما هم مطمئن باشید كه این مصاحبه را تكذیب نمی كنم تمام حرفهای دلم را می زنم واحتیاجی به تكذیب ندارم.

اتقاقاً فنایی هم گفته بود كه می خواهد تمرینات اختصاصی را زیر نظر شما انجام بدهد؟

- بله به داود گفتم كه پیش من بیاید و تمرینات اختصاصی را انجام بدهد البته نه به او بلكه به تمام دروازه بانهای با شخصیت می گویم كه حاضرم از زندگی ام بزنم و با آنها تمرین كنم ولی با آنهایی كه فقط مصاحبه می كنند و بی جنبه هم می باشند كاری ندارم.

شما به برومند نگاه كنید او آنقدربامعرفت است كه چند ماه، پیش من آمد و با هم تمرین كردیم و حالا نتیجه اش راهم می بیند.

درهفته چهارم لیگ برتر با صراحت گفته بودی كه می خواهی با یك تیم شهرستانی به مستطیل سبزبیایی؟

-بله من در شرایطی بودم كه به خاطر ضعیف شدن دروازه بانان لیگ برتر این حرف را زدم ولی وقتی می بینم كه تیمها همه دروازه بانهای درجه سومی از اروپا می آورند خب دیگر هیچ جایی برای من نمی ماند وچون من هم اهل چاپلوسی نیستم و یا نمی توانم به فلان مدیر التماس كنم كه مربی شوم پس باید بیرون بشینم ، البته به این موضوع افتخار می كنم.

ولی آرمناك می گوید با حضور احمد رضا تنور رقابت داغ می شود.

- فقط از قول من بنویسید كه او هم بچه با معرفتی است و من هم او را دوست دارم و امیدوارم موفق باشد.

گفته می شود كه درروزهای آینده برای مذاكره با مدیران الوصل به دوبی می روی ؟

- بله حتی ویزای من هم درحال آماده شدن است وبرای آخرین مذاكره به دوبی می روم تا با آنها دور یك میز بنشینم و پیشنهاد هایم را بدهم، به هر حال از این موضوع اسقبال می كنم.