تبیان، دستیار زندگی

گل محمدی: ثوری می‌خواهد برای ورود به مجلس از رای امان الله استفاده کند!

سرپرست سابق تیم ملی بزرگسالان بوکس گفت: حسین ثوری کارمند استانداری سیستان و بلوچستان را به همراه خود به روسیه برده تا در آینده از رای او برای ورود به مجلس شورای اسلامی استفاده کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بوکس
عیسی گل‌محمدی  در واکنش به سفر حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس به اجلاس کنفدراسیون جهانی بوکس، گفت: حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس راهی روسیه شده تا در اجلاس کنفدراسیون جهانی بوکس حضور داشته باشد. او اعلام کرده که به تنهایی راهی روسیه شده و این در حالی است که او به جامعه بوکس واقعیت را نگفته است.
ثوری یک از کارمندان استانداری سیستان و بلوچستان را به همراه خود به عنوان مترجم به روسیه برده! سؤال خانواده بوکس ایران این است که آیا ما در بوکس ایران فردی باسواد به اندازه کسی که راهی روسیه شده را نداریم؟!
وی در پاسخ به این سؤال که از کجا شما مطمئن هستید که ثوری به همراه خود چنین فردی را به روسیه برده است، گفت: امان‌الله در استان سیستان و بلوچستان فرد شناخته‌ شده‌‌ای است. ما کاری به شناخته شدن او در سیستان و بلوچستان نداریم.
کسی که قرار است در اجلاس کنفدراسیون بوکس جهان حضور پیدا کند، باید شخصی باشد که از این رشته شناخت داشته باشد. باید بزرگان بوکس دنیا یا کمیته‌هایی که در فدراسیون جهانی فعال هستند را بشناسد و بتواند برای گرفتن کرسی لابی کند. این در حالی است که ثوری فردی را با خود به روسیه برده که این فرد شناختی از بوکس ندارد.
گل‌محمدی در پاسخ به این سؤال که چرا افرادی مثل اردلان و دلشاد که سال‌ها در بوکس فعالیت کرده‌اند در این سفر کنار ثوری حضور ندارند، گفت: ما در بوکس افرادی مثل ناخدا اردلان، امیر دلشاد و بردبار را داریم که شناخت خوبی از کنفدراسیون جهانی و افراد حاضر در کنفدراسیون جهانی را دارند. ما نمی‌دانیم چرا این نفرات برای کمک به بوکس ایران همراه ثوری به روسیه نرفته‌اند و فردی گمنام به روسیه سفر کرده است.
البته موضوعی که جامعه ورزش باید بداند این است که ثوری برای اینکه می‌خواهد در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کند از فرصت استفاده کرده و امان‌الله را با خود به روسیه برده است. چون این فرد در استان سیستان و بلوچستان فرد شناخته‌ شده‌ای است و ثوری در واقع با اعزام او به روسیه می‌خواهد در آینده از رای امان‌الله برای ورود به مجلس شورای اسلامی استفاده کند. درخواست من از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان حراست این است که به این موضوع ورود کنند چرا که تصمیمی که ثوری گرفته کاملا غیرقانونی است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای هیأت رئیسه از اعزام این فرد به روسیه باخبر هستند یا خیر، گفت: اعضای هیأت رئیسه هم از چنین موضوعی اصلا خبر ندارند. روابط عمومی فدراسیون مدعی شده از این موضوع بی‌اطلاع است. ثوری پس از اینکه این ماجرا لو رفت بلافاصله از خود یک عکس سلفی به تنهایی در داخل هواپیما گرفته و در فضای مجازی منتشر کرده است. او با چنین کاری به خانواده بوکس توهین کرده است.
گل محمدی در واکنش به این سؤال که گویا هزینه اعزام ثوری و همراهان به روسیه را فدراسیون جهانی داده است، آیا انتقاد شما برای هزینه است یا به اعزام فردی که در بوکس هیچ رزومه‌ای ندارد؟
گفت: آقایان مدعی شده‌‌اند؛ هزینه سفر به روسیه را فدراسیون جهانی داده است و ما هم قبول می‌کنیم اما بحث اصلی ما این نیست که چه کسی هزینه این سفر را داده است؛ بحث ما این است؛ فردی که اصلا در ورزش فعالیتی ندارد و هیچ شناختی از بوکس ندارد چرا باید به عنوان نماینده ایران راهی روسیه شود. آیا این کار غیر از لابی چیز ثوری برای ورود به مجلس شورای اسلامی چیز دیگری است؟!
منبع:فارس